Suzan_bobar schreef:Hij heeft de neiging dit te doen. Vooral wanneer zijn slechte oog aan de binnenkant van de circel is.
Hij is helemaal goed in zijn lichaam, dit is onderzocht. Zijn oog heeft vermindert zicht (ook DA constatering) hoeveel minder dit is, is onduidelijk. Schijnbaar is het niet goed om dit gegeven gewoon aan te nemen en moet ik mijn pony mee op de trailer naar Utrecht nemen. Sorry, dat doe ik niet. Ik kan heel goed dingen aannemen. Verder hebben we nooit gedacht dat dit zo'n probleem zou zijn. Nu blijkt anders en loopt hij veel beter als hij niets ziet met dat oog.
Mijn intensie is nooit geweest om een reltopic te starten, dat er commentaar zou komen, wist ik uiteraard. Maar een leuke discussie was beter geweest dan dat er mensen elkaar gaan afvallen. Dat wil ik niet. Commentaar prima, maar laat elkaar in de waarde.
Ik vind het goed dat je dit eens aanhaalt! Dit valt mij ook op in dergelijke topics... Vind ik zo'n vreemde ommezwaai, jij bepaalt toch wat en wanneer je iets doet? Een DA bezoekt of een kliniek? Maar weet je, als het ze dan nog niet zint moet je weer naar een andere kliniek want die ene was niet goed.
Begrijp je? Er worden hier vaak dingen opgedrongen en dat is iets waar ik niet van houdt en ik zelf ook bepaal en niet een ander.
Mijn merrie is een lastige... Alles na laten kijken en wat blijkt, het is een echte pismerrie. Natuurlijk zegt de 1, doe een second opinion en de ander zegt dat het geen pismerrie is. Knap he, van mensen die je paard amper of niet kennen.
Wat ik bedoel te zeggen, geloof in jezelf en laat je geen dingen aanpraten. Adviezen aannemen en uitpuzzelen daarentegen is nooit gek.