Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
balance schreef:Elisa2 schreef:Die is wel heel braaf! Broek kun je ook losjes vastmaken aan het schoftje met een touwtje zodat ze hem voelt. Daar willen ze nog weleens op reageren.
Dat is een goede tip, neem ik straks ook mee. Ik ben benieuwd of hij nu naar voren moet want ik denk ook dat hij een gaatje mag opschuiven. Maar misschien blijft er dan net iets te weinig speling over?

. Dat rechte vind ik persoonlijk minder belastend (en tegelijkertijd effectiever) dan longeren. Maar mijn merrie en ik vinden longeren dan ook heel stom 

. En anders de andere jongens zoals Voskamp Hall of Van Veluw. In het noorden heb je nog Bosgra, maar ik weet niet of die dit ook doen.

. Ik kan al sinds januari bijna niks, laat staan rijden. Af en toe een beetje rondlopen in de bak met een paard aan de hand of aan de longe lukt, maar dat voel ik daarna dan wel. Dus eindelijk toch weer echt met een paard kunnen werken heb ik zoveel zin in!
. Maar elke keer het hoofdstel moeten verstellen is gewoon niet handig. Daarbij moet Eloon binnenkort ook over naar een 14,5 cm bit, dus dan is dat ook niet meer hetzelfde.