Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polly schreef:Ik hoop dat ik die (aankomende) agenten hier uit het topic die het hardst van de toren blazen dat ze voor tig overtredingen gaan schrijven nooit tegenkom, vallen voor mij in de categorie matennaaiers! Ik ken veel mensen bij de politie en die schrijven echt niet voor elke dwarszittende scheet.
Echt Bokt op zn best, om het hardst roepen hoe vreselijk levensgevaarlijk je wel niet bezig bent want het mag alleen volgens de regeltjes, maar van lol met je knol hebben we nog nooit gehoord, bah!
En ja, ik men zelf, al 15 jaar, meestal in mn eentje, ik span alleen in want mijn pony's blijven staan als ik ze dat commando geef, heb verschillende pony's beleerd en guess what... Ik leef nog!
Polly schreef:Ik hoop dat ik die (aankomende) agenten hier uit het topic die het hardst van de toren blazen dat ze voor tig overtredingen gaan schrijven nooit tegenkom, vallen voor mij in de categorie matennaaiers!
Neon schreef:Ik ben zeeeeer benieuwd naar een update over wat de politie je verteld heeft...
Mag ik je een tip geven? Als die trailer ook zo achterover hangt voor een auto, breng dat ding dan naar de schroothandel...
Polly schreef:Neon schreef:Ik ben zeeeeer benieuwd naar een update over wat de politie je verteld heeft...
Mag ik je een tip geven? Als die trailer ook zo achterover hangt voor een auto, breng dat ding dan naar de schroothandel...
Ik zou mn trailer sowieso niet voor mn auto hangen, trekhaak zit meestal aan de achterkant
kwita schreef:oh nu al 8 pagina's vol met negativiteid.....stel er zou wat kunnen gebeuren dan is dat toch aan hem/haar.Maar waarom zou er wat gebeuren?
(net of het niet gegund word dat ze gewoon bij de keuring komen zonder stukken).
ikke schreef:Ik weet niet wat jouw defenitie van veilig is maar ik zag daarstraks op de snelweg de vrachtautoversie van deze combi: een vrachtauto met twee kortgekoppelde aanhangers. Dat zijn volstrekt legale, goedgekeurde combi's op de Nederlandse en Europeese wegen!
Die set woog echt een paar kilo meer dan de krappe 1000kg waar TS mee op pad gaat (reken op 45- 50 ton of zelfs meer!)
ikke schreef:Ik weet niet wat jouw defenitie van veilig is maar ik zag daarstraks op de snelweg de vrachtautoversie van deze combi: een vrachtauto met twee kortgekoppelde aanhangers.