Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Het is onmogelijk mensen hun domheid, onverantwoordelijkheid en onverstandigheid te doen inzien, want daar is verstand voor nodig.
Iets waar TS klaarblijkelijk nog nooit van gehoord heeft, en als ze dat al heeft, heeft ze het kennelijk ergens onderweg verloren.
Naast dat je moedwillig enorme risico's neemt voor je eigen pony's (zowel het 2span die dit moet trekken, als de pony in de trailer) en jezelf, zadel je andere weggebruikers ook met die enorme risico's op.
Ik kan dit niets anders dan asociaal vinden.
tamary schreef:Volgens mij is het enige waar wettelijk over gevallen kan worden hier het eventueel ontbreken van de voor aanspanningen verplichte afgeknotte driehoek omdat dit langzaam verkeer is. Ivm afwijkende snelheidsverwachting van het overige verkeer is deze op de trailer monteren sterk aan te raden.
Koetsen met verlichting als richtingaanwijzers etc. bestaan wel, voor de Amish in Amerika zijn ze verplicht. Hier echter is het onbekend en kan het wel eens meer verwarring opleveren omdat het een onverwacht iets is.
genja schreef:JoyCiej007 schreef:Het is onmogelijk mensen hun domheid, onverantwoordelijkheid en onverstandigheid te doen inzien, want daar is verstand voor nodig.
Iets waar TS klaarblijkelijk nog nooit van gehoord heeft, en als ze dat al heeft, heeft ze het kennelijk ergens onderweg verloren.
Naast dat je moedwillig enorme risico's neemt voor je eigen pony's (zowel het 2span die dit moet trekken, als de pony in de trailer) en jezelf, zadel je andere weggebruikers ook met die enorme risico's op.
Ik kan dit niets anders dan asociaal vinden.
Helemaal mee eens!! dat jezelf in een gevaarlijk situatie wilt brengen maakt mij niets uit. je eigen pony's vind ik al wat erger. Maar andere weg gebruikers vreselijk dat je die in gevaar brengt. Geloof meteen dat je pony's braaf zijn en zo verder maar iedereen kan toch zien dat dit niet echt een veilige combi is??? of ben ik nou zo zeikerd??
LukieBradley schreef:Buiten het feit dat ik dit ook een verschrikkelijk idee vind..
Onze kleine Shetlander was al 160 kilo en mijn smalle kleine 150.
Als het een paar flinke zijn moet het kunnen denk Ik.
Maar is 1000 kilo dan niet heel erg veel ... even uit nieuwsgierigheid? Vind het toch echt best veel
JoopC schreef:Het is inderdaad maar een vraag, ikke.
Je komt eerlijk gezegd een beetje gebrand over.