[AR] [WIP] Van koekblik naar..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:14

Mooi geworden hoor! Hoe groot is de pony die ervoor staat nu?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-16 20:17

Pony op de foto is een shet x welsh van 1.06 (officieel gemeten). Ik denk dat iets groters er ook wel mooi voor kan. Kleiner wss ook wel, maar daar lijkt de wagen wel groot achter gok ik zo (foto hierboven is van onder genomen). Wagen rolt iig super licht en met bokstoel zit je heerlijk stabiel, al ligt deze nog wel los op het bankje.

Leffroi

Re: [WIP] Van koekblik naar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:49

Toevallig ben ik nog op zoek naar een karretje en vind hem erg leuk geworden. Maar vrees dat je te ver weg woont :')

Lizzzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 20:50

Meid! Wat issie gaaf geworden! _/-\o_
(weet niet of het altijd al je plan was hoor) maar… Mag je nog wel bij je schoonouders thuis komen?? Zoveel tijd gestoken in opknappen en dan verkopen? :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 21:08

We zijn er vooral zelf heel druk mee bezig geweest :) Maar mijn vriend zijn stiefvader heeft er idd ook werk in zitten vanwege het lassen en de wielen. Het plan was er vanaf het begin al om 'm te verkopen, alleen zou ik er eerst zelf een tijdje mee rijden. Op dit moment pak ik mijn sulky sneller, maar de concourswagen staat ook nog niet te koop.

Als het lamoen afgemaakt is, ga ik er zelf nog mee rijden, maar ondertussen zet ik 'm te koop. Als er dan iemand is die er interesse in heeft, dan houd ik 'm iig niet.

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 19:32

Erg mooi gedaan! Zou je mij een berichtje willen sturen als de kar te koop komt? Ik wil enorm graag een abop proef rijden en daar heb ik een vierwieler voor nodig. Dus ik heb best wel veel intresse.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-16 19:43

Ik heb je even gepbt :)