Sorry sorry, ben zo druk geweest, heb even helemaal niet meer aan update's gedacht
@ Rhine: Zonder groom (nogmaals alle dank Suzan!) had dit idd heel anders kunnen aflopen....
@ Suzan: Hahaha, raar hé idd om jezelf zo terug te horen. Moet wel zeggen dat ik nu vrij veel filmpjes (mét geluid) heb geplaatst, en er dus zelf ook aan begin te wennen. En nee, van greppeltje springen gaan we maar geen gewoonte van maken
Of igg, niet met de wagen er achter
@ Sandrina: Nou, begon wel lichtelijk een beetje te twijfelen ja
@ Maisie: Dankjewel
Hahaha 't is net alsof ik het tegen een peuter heb, ik benoem idd zo'n beetje alles, mensen kijken je dan soms raar aan joh
Ja goed ik moet toch wát zeggen, ipv. klinklare onzin te brabbelen kan ik net zo goed de dingen benoemen, wie weet steekt ze er óoit wat van op....
@ Lauwtjuh: Je hebt pb
Al is dit topic toch echt niet bedoeld als een soort van 'handleiding' 'hoe beleer ik zelf m'n pony voor de wagen'....... dat is absoluut níet de strekking van dit topic. Als je geen ervaring in het beleren hebt, besteed dat dan alsjeblieft uit ipv. zelf aan te gaan rommelen.
Ik heb nog een filmpje voor jullie in de aanbieding, die is nu uploaden en zal straks geplaatst worden.