Jeetje mina, dan heb je idd wel je handen vol. Pfff en al t werk. 8 pony's poetsen, inspannen, en achteraf weer alles uitspannen, aftuigen, opruimen. Ziet er top uit!
Evelinee_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-10 22:14
Hahaha! een record verbreken, dat lijkt me wel wat! haha!
Kom maar op alle men shetlanders van bokt!
bedankt voor alle verdere leuke reacties!!
lienepien610
Geplaatst: 28-10-10 22:15
hihi ik zie een idee voor de show op de shetlandmendag 2011: ringsteken met een 40+ span shetlanders Knopen alle shetlanders die daar zijn voor de wagen, iedereen heeft passend tuig, hopelijk ook panieksluitingen, moet met de leidsels ook wel te regelen zijn, toch? Jury erbij voor het record...
Erg leuk zeg! als ik dit zie begint het bij mij ook te kriebelen, moet nog wachten met het beleren voor de kar, maar ik dit nu zo zie wil ik ook een 2 span, ben al aan het rond kijken voor eendezelfde shet als mijn storm.
Whoehoe!!! Goed bezig! Gaaf om te doen en als je eenmaal de boel aan elkaar 'knupt' maakt de hoeveelheid niet meer zoveel uit. 8span rijden vond ik ook heel gaaf om te doen. Ik zou dr nog wel meer voor elkaar willen zetten, maar waar haal je langere leidsels vandaan?!? Ik vind het er mooi uitzien. Vooral het filmpje is leuk om te bekijken. Heel veel succes met jullie volgende ritje!!!
Wow, knap hoor! Als je nog een x 1 nodig hebt mag je me pben.
Sieppus
Geplaatst: 29-10-10 17:00
Hoe ontzettend schattig, als je op het filmpje de hoefjes hoort kletteren!!!!
Evelinee_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-10 18:29
@ Napie, Inderdaad we hadden ze vast aan de ringen waar je normaal de disselriemen aanvast doet. En ook als een pony niet helemaal mee liep dan liep de borst inderdaad op de pony vooruit, maar dit was bijna het geval niet zoals je ook op de foto's ziet!
@ Bontgevaar, inderdaad de leidsels is dan nog het grootste probleem! bij ons liep het 8-span ook zo weg, we zijn meteen gaan draven eigenlijk zodat het in een keer liep.