meer tegen kan! Wat ben jij dom bezig! Iedere ruiter weet dat het gevaarlijk is om te gaan crossen met een gebroken teugel,
maar nee bij jou kan het allemaal want jij hebt zo'n goede band met je pony. Meid word wakker, het is en blijft een beest
en beesten doen dingen die je niet van te voren in kunt calculeren! Ik snap jou echt niet, waarom doe je dit? Waarom blijf jij zo stug volhouden dat jij het goed doet terwijl heel mennent bokt jou verteld dat je het FOUT doet! Je verziekt dat arme paard!
En nee hij heeft er geen last van want ik ben er toch niet op gaan zitten, hoe weet je dat? Heeft ie je dat verteld? Paarden
zijn vluchtdieren/prooidieren die laten het niet merken als ze pijn hebben omdat ze dan als zwakker worden gezien en sneller zullen worden aangevallen door roofdieren. Dus wie zegt dat je pony er geen last van heeft gehad?!
Sorry hoor, maar als jij zegt zo'n goede band te hebben met je pony dan snap ik niet waarom je dit in godsnaam doet!
Echt meid, zo'n eigenwijs iemand als jij heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb medelijden en dan vooral met je pony, als ie straks in de kreukels ligt door jou!
Als ik de eigenaar van dit dier zou zijn geweest was jij er in de verste verte niet bij in de buurt gekomen. Heel onverantwoordelijk wat jij nu aan het doen bent!

welk ik wél moest hebben voor een sulky, dat wist ik niet, dat dit het juiste tuig is voor een enkelspan, dat wist ik wel. Als ik een mencursus zou volgen zou dat ook wel degelijk een enkelspan/tweespan-cursus zijn en geen sulky-cursus (in elk geval geen draverssulky-):)