Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Smurfie schreef:Ik heb een marathon wagenIk gebruik hem momenteel als opslag plaats voor me tuig haha
want moet nog zadelsteunen en tuigsteunen maken in de garage want we zijn net verhuisd
Foto's verwijderd
Volgende week voor het eerst weer aangespannen rijden:D want heb me haflinger terug sins een jaar
Nouvel schreef:Dit is de mijne:
(is te koop trouwens...)
Pinky_girl schreef:Avandijk aub quoten zonder foto's, is overbelasting zonder dat iemand er iets aan heeft. Bedankt
Luuxje schreef:Nouvel schreef:
Dit is de mijne:
(is te koop trouwens...)
Mag ik vragen wat de vraagprijs is?
Jellie schreef:Ik zie hier wel verekt veel mooie wagens voorbij komen... kom ik met mijn simpelie aan
http://img372.imageshack.us/my.php?imag ... 0154eg.jpg
Maar we hebben er veel plezier van en dat is t belangrijkste. Moet nog wel geverfd worden. We hebben hem afgelopen zomer gekocht.
jantina schreef:Maaike (:wave: trouwens) wat loopt Mickey voor een stoer wagentje!!! Echt een hele leuke pony-wagen, zoiets moest ik ook zien te krijgen.
Wat koste die nou ongeveer. (mag ook per pb)
Dennis schreef:jantina schreef:Maaike (:wave: trouwens) wat loopt Mickey voor een stoer wagentje!!! Echt een hele leuke pony-wagen, zoiets moest ik ook zien te krijgen.
Wat koste die nou ongeveer. (mag ook per pb)
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar o:).