[AR] Stoer appaloosa hengstje voor het wagentje.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Re: Stoer appaloosa hengstje voor het wagentje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 10:26

Wauw wat een plaatje!!
Succes met het proefje ;-)

Tinkielovie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 18:32

Wat een prachtige foto's!! Mooi beestje <3

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 19:14

Een kort verslagje van onze eerste appaloosa sportdag: ;)

Hij was echt heel braaf............. in de trailer :D verder is hij niet gekomen tijdens de sportdag.
Door een administratieve fout bij de inenting van dit jaar in het paspoort mochten we niet meedoen, er stond 2x 2010.... het was me helaas nooit opvallen. Maandag zal de veearts het wel komen herstellen want moet nu officieel laten noteren door de veearts dat hij wel geeint is dit jaar (kan er natuurlijk niet zelf even 2011 van maken :P)
Gelukkig was de locatie op de route naar de hengstenhouderij waar hij die dag ook heen zou gaan om in training te gaan voor BMP de hengstenkeuring, en ook gelukkig dat we er nu achter komen en niet straks in Belgie bij de keuring!!
Maar helaas, niet gement met hem op de sportdag, denk dat hij het best goed had gedaan in bestgaand en de proefjes had ik ook wel vertrouwen in, maar er komt wel een andere keer dat ik deze stoere vent kan showen.
Ik ben hem nu even een paar weken kwijt voor de keuring, maar in januari kan ik weer heerlijk met hem gaan mennen. In tussentijd kan ik mooi aan de slag met ons merrietje die we op moment aan het beleren zijn en die eerdaags klaar is om voor het eerst voor de kar te gaan!

Sukana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 19:40

Oh wat jammer! Stom van dat administratieve foutje.. wel geluk dat jullie toch die richting op moesten. Op naar de volgende wedstrijd! :)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 01:16

Ja...echt wel balen zeg... Maar er komen nog genoeg wedstrijden, gaat goed komen!

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 01:22

Prachtige combinatie!