Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar binnenkort is het haar beurt!

leuk leuk! 
Vandaag ging weer érg goed, nog weer stukken beter dan de vorige keer.
Filmpjes en foto's zullen weer geupload worden en straks komt er weer een verslagje 
Keuringen zijn idd wel een plan voor de toekomst, we kunnen het altijd proberen. Als ze interessant genoeg blijkt voor de keuring en evt. voor de fok, zou ik er in de toekomst misschien best een leuk veulentje bij willen fokken. Maar ben zelf nog niet zo 'in het Welsh-wereldje' en wil me wel goed orienteren. Als veulen heeft ze wel een 2A premie behaald en wat ik er zo van kan zien, heeft ze toch wel een redelijke afstamming, dus helemaal kansloos zal ze wel niet zijn. Maar eerst even orienteren op het mengebeuren, en zelf ook wat meer in het welshwereldje rond kijken, wil zowiezo toch eerst bij een merriekeuring kijken om te zien hoe dat precies gaat.
En v/d week ging het prima! 5 min. later stond ze zelfs met de slang in haar mond
stap, waarbij ik haar dus ook iets meer ruimte geef en waarin Suzan & ik er al lustig op los aan het fantaseren waren:

Vanaf een afstand maakte het al veel kabaal, want ja, ze waren net bezig met slopen met allemaal grote grijpkranen.
We zijn er ook echt haaks en recht ingereden.
Terwijl het haar toch ook overvallen moest hebben, want ze is echt niet moedwillig in die greppel gesprongen.
en wat verschrikkelijk dapper van brave Roos dat ze gewoon echt doodstil bleef staan zonder ook maar een kick te geven.

Leuke pony, nu lekker kilometers gaan maken en iemand meenemen als je weer over de greppel wilt springen hahahaha
Ik ben blij dat het goed gegaan is en dat Roos niet onder de indruk leek. Hoe ik zo snel voor Roos kwam, weet ik niet meer, reflex denk ik.