Wat een leuke reacties allemaal weer, hahahaha. zat naderhand nog helemaal na te genieten
Elien: Hahaha ja ze hadden grote lol samen!
Suzan: Opletten doe ik zeker, ik moet juist opletten dat ik me ook kan en moet ontspannen...... hahaha. Maar dat gaat ook al steeds beter. Arme Ot mist het werk idd wel echt
maar binnenkort is het haar beurt!
VHU: Dank voor je uitgebreide reactie, daar zit inderdaad echt wat in! En ja, ik vind het idd érg lastig om haar al 'veel ruimte' te geven, ben dan veel te bang dat ze toch opzij springt of iets, heb het idee dat als ik de leidsels wat op druk houd (dat wil zeggen, gewoon goed contact, geen waslijntjes, maar zeker ook geen getrek of flinke druk oid) dat ze dan wel wat zekerder wordt, en meer met haar hoofd bij mij is. Of ze er al aan toe is om helemaal op zichzelf te lopen weet ik niet, maar ze laat wel echt merken dat ze 'meer' wil ja, ondanks dat ze het toch allemaal nog spannend genoeg vind. Het echte showen kan ze idd erg goed, al komt ze op dat filmpje niet eens tot haar recht.
Toen ik bij haar ging kijken heb ik met open mond staan kijken
En plan is idd dat ze dat straks ook af en toe voor de wagen kan en mag doen, maar of ik er nu al zó veel vertrouwen in heb om dat toe te laten, weet ik niet. Ja, als we niet in het verkeer zijn. Maar in de wei is daar te weinig ruimte voor......
Happytime: Dankjewel, nu de eerste echte spanning er af is begin ik nu ook stiekum wel een beetje te genieten
Sandrina: Sta idd menigmaal aan het eind v/d middag, als alles gedaan is, nog eens even te genieten van dat gezicht ja, dat voelt héel erg goed, te weten dat het echt allemaal van mij is, dat voelt zo fijn na alles wat er hier voor is gebeurd. Maar 't zijn wel stofnesten af en toe hoor, hahahaha ze zijn flink in de rui nu, maar de furminator en paar keer per week een goede poetsbeurt doet wonderen!
Sabina: Straks als je mee gaat en haar 'in het echt' voor de wagen ziet, is het nog veel leuker 
Rhine_
Dankjewel!
Morgen gaan we weer op pad, ditmaal zal Suzan_bobar voor groom spelen