Fury is in januari dit jaar 4 jaar geworden en heb ik vorig jaar april beleerd. Hij heeft toen een paar maanden voor de kar gestaan en door de winter ben ik moeten stoppen en heb hem toen veel gelongeerd. Nu de lente weer is begonnen gaat hij dus weer voor de kar. Omdat het vorige week carnaval was heb ik niets met hem kunnen doen en heeft hij dus een weekje vrij gehad vandaag is hij dus na een half jaar niet voor de kar te hebben gestaan en een week niets te hebben gedaan weer voor de kar gegaan. We hebben een rondje van 2 km gelopen klein rondje alleen maar gestapt maar hij deed het zo braaf verzette niets zelfs toen er een denderende vrachtwage voorbij kwam liep hij lekker rustig door.
Omdat we natuurlijk onze aandacht wel bij fury moesten houden zijn er geen fotos van onderweg mijn ma heeft alleen fotos gemaakt van het optuigen en weg en aanrijden.
hier de fotos van mijn mannetje die het zo goed doet

soms is de kwaliteit wat minder maar mijn ma kan niet niet zo goed overweg met mijn cam en houd soms haar hand op de flits waardoor sommige fotos donkerder zijn

paardje inspannen
Baasje dit inspannen is zoooo slaapverwekkend
En de weg op

bedankt voor het kijken en als je er toch bent laat dan even een berichtje achter

groetjes Samantha en fury

haha maar iedereen doet het anders