Ik moet zeggen dat de kwaliteit v/d foto's flink achteruit is gegaan door het uploaden bij mijnalbum.nl maargoed, ik heb er igg 2 uitvergroot gekregen in een prachtige lijst
Het resultaat van deze dag: We reden een nette dressuurproef met 312 punten, vaardigheid foutloos ruim binnen de tijd, en marathon ging ook perfect, niet eens gediskwalificeerd
Dit was onze eerste marathon, en dan gelijk 6 hindernissen onthouden is nog best wel moeilijk. We zijn nu weer volop aan het trainen voor een paar indoor-wedstrijden en het nieuwe outdoor-seizoen, om in de hindernissen ook meer galop te rijden, voor deze marathon deden wij het nog allemaal even rustigaan in een vlotte draf met af en toe een galopje op de lange lijnen.Ik weet niet meer precies in welke hindernis, maar mijn groom heeft ons gered van een diskwalificatie, ik reed namelijk een verkeerd poortje in (wilde volgens mij naar C maar nam die vanaf de verkeerde kant), zij riep 'hoooooooooooh!!! STOPPEN!!!!', en gelukkig kon ik Otje nog net optijd laten halthouden, waarna ik haar heel netjes een paar pasjes achterwaarts kon krijgen. Draaien, gas, en vanaf de andere kant er in
Wat was ik blij dat ze inmiddels goed achterwaarts kan gaan.Nou, hier dan maar even een paar foto's

Met deze wagen rijd ik trouwens niet meer; behalve dat het lamoen achteraf érg gevaarlijk vast bleek te zitten (wat een aantal weken later resulteerde in een ongeluk), waren deze autobanden toch niet ideaal voor mijn pony. Deze wagen leende ik van iemand, nu heb ikzelf een andere wagen gekocht, zelfde model, maar dan met spaakwielen, wagen moet nog wel even aangepast worden voor de wedstrijden
1. Tijdens de dressuurproef

2. Dansend haar v/d pony, maar nog wel een beetje gespannen

3. Deze prachtige foto kreeg ik dus uitvergroot in een mooie lijst. De kwaliteit is hier niet zo goed te zien, maar het toont echt als een professionele foto, ook in combi met die mooie achtergrond

4. ... En de vaardigheid. Onze prioriteit lag ook hier weer bij foutloos blijven ipv. in galop overal doorheen crossen, het parcours had ook best wat instinkers...

5. Mooi uitgestrekt drafje, alhoewel ik er nog wel ietsje meer uit had kunnen rijden

6. ohoh.... ik moet natuurlijk ook nog even door de finish

7. En na het draftraject kwam de marathon
Heerlijk, die wendbaarheid
8. Pas toen ik deze foto zag, had ik in de gaten dat ze best nog wel scherp kan wenden...
Was me op de bok in het geheel niet opgevallen...
9. Huppa! Voetjes van de vloer, snel weer naar de uitgang!

10. Niet echt een mooie foto, ik mis nl. het hoofd van mijn pony
Maar toont wel goed haar uitgestrekte draf, en hier loopt ze ook echt mooi over haar rug
Even een galopje tussen de hindernissen door:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J6AXISUS.jpg
11. Mijn houding op de wagen is soms bagger....

12. Tenslotte de waterbak, best zwaar voor haar, ze had ongelovelijk hard gewerkt in de vorige hindernissen, de wallen waren best glad, en die zware autobanden hielpen ook niet echt mee... op de film is ook duidelijk te zien dat ze hier best moeite mee had om weer uit het water te komen.
Aan één kant van het water, hadden ze een fontein gemaakt die best wat water rondsproeide. Daar onder door was wel het snelste om bij poort F te komen. Bij verkennen goed bedacht: 'ach, dat doet ze vast wel, doet ze het niet, dan gaan we er wel omheen'.
en ja hoor; waar vele pony's weigerden verder te lopen, liep mijn superpony gewoon onder de spoeier door. Heerlijk verkoelend, dat water.Zoek de aanspanning

13. Uit het water....

14. http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZUKIYB6I.jpg
15. http://www.mijnalbum.nl/Foto-VER3AGAX.jpg
16.

17. Yeeeeeeh! We zijn klaaaaar!
op naar de finish!
Al met al was het een zeer geslaagde dag, zowel pony, ik als groom hebben veel plezier beleefd aan deze wedstrijd, en volgend jaar zijn we zeker weer v/d partij!
.