Ik heb zojuist super gave foto's ontvangen van een goede oude vriendin vriendin mij die ik graag wil delen!
Zilver is mijn 6 jarige fries. Ze is 2 keer door een beleerder voor de wagen gezet en verder "moest" ik alles zelf uitzoeken. Wel veel ervaring met inspannen,maar mennen? Joh dat kan ik niet. Ik doe maar wat. Wij zijn altijd op de weg te vinden , lekker lange leidsels en genieten
Ik probeer wel dressuurmatig te rijden soms maar je bent zo lang! En de stelling en buiging of wijken voor druk is zo veel makkelijker als je er op zit. Hoe doe je dat in godsnaam op de wagen
Ook weet ik eigenlijk niet zeker of het tuig juist zit. Op deze manier lijkt het mij het comfortabelst, maar mocht iemand iets zien hoor ik het graag! (We rijden overigens al 3 jaar zo rond zonder ik denk dat ze ergens last van heeft) Daarbij heeft ze altijd in het werk een soort hanglip waardoor het lijkt of ze haar mond open heeft 
De wagen is een gerestaureerde Miedema wagen die mijn vader helemaal heeft opgeknapt. Hij is er heel erg trots op! En wij rijden hier normaal de weg altijd mee uit

Naja genoeg gepraat. Ik mocht voor de gelegenheid bij onze buren, groot boer, in de weide rijden. Zo dankbaar voor!
Foto's door Sharon Noppert Fotografie. Helaas werkte niet alles mee dus helaas zijn sommige niet zo scherp
1.

2.

3.

4. Wanneer je broek er van af zakt

5. Gelukt

6.

7. Echt zo mooi!

8. Bedoel ik met haar lipje, doet ze ook bitloos of normaal bit

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. Bedankt voor het kijken!!

)

. Ander lamoen is voor veiligheidssluitingen aan broek en strengen imo niet nodig, veiligheidslichtogen kunnen hier misschien niet aan. Wij reden onze antieke wagen altijd gewoon met veiligheidslichtoog en gespen aan de broekriem heeft nog nooit een haan naar gekraaid
. En kijk of je snelsluitingen aan de voorkant kunt maken (waar nu de streng aan het borsttuig zit), dan heb je nog steeds het authentieke van de wagen, maar het veilige van de snelsluiting