Een paar weken geleden is Nicole gezellig langs geweest in Belgie en heeft wat foto's gemaakt van het mennen met Bright. Bright is nog heel groen voor de sulky. Over het algemeen doet hij heel erg zijn best, maar over de weg en door het bos is hij een stuk liever als in de bak.
Hij word op kort termijn gecastreerd en als hij dan weer helemaal is opgeknapt verhuizen we van stal,
waar we dichtbij een accomodatie met binnenhallen zijn voor de winter en waar menlessen gegeven worden, dus dan kunnen we lekker lessen en samen leren, want ook ik ben maar gewoon een dressuurruiter met 'n carriere switch.

Wees lief voor ons, ik ben heel trots op hoe goed Bright zijn best doet en hoe leuk hij het vind!
Voor wie Bright niet kent:
Framax Bright Moon - GGK NMPRS - 97 cm - 2011

"ik wil niet in de bak werken

..maar zodra hij ervan overtuigd is dat we het toch gaan doen, doet hij ontzettend zijn best!

Omdat hij al jaren aan de dubbele longe, lange lijnen en bijzet loopt, is hij eigenlijk heel fijn aan de hulpen en heel licht in de mond. Ik hoop dat we hem snel consequent braaf krijgen in de baan en ik volgend jaar lekker kan starten in de dressuur voor de wagen!