±5,5 jaar terug reden we onze 1e SGMW ever. En nu staan we hier.
Ongelooflijk trots ben ik natuurlijk op ons team, we hebben er keihard voor getraind, weer of geen weer.
We gaan nu nog ff goed door om de puntjes op de i te zetten, aangezien onze afgelopen wedstrijd niet onze wedstrijd was. Evalueren en blik op vooruit.
Vandaag de laatste kader training gehad en werken we langzaam maar zeker naar dit mooie evenement toe!
En dus wou ik ook graag wat foto's showen van afgelopen jaar (en enkele vorig jaar).
Snelle info:
Wedstrijdpony's:
Jimmy (Sunstar's Calvados), 8 jaar, 1.18, schimmel. Loopt: dressuur, vaardigheid en sinds dit jaar marathon
Noran (Noaberhoeve's Exclusive), 12 jaar, 1.16, vos. Loopt: dressuur en vaardigheid (en voorheen ook marathon en op het wk zal Noran vanwege meer ervaring ook nog marathon gaan lopen).
Sylvester (Rotgers Xander), 13 jaar, 1.16, stekelharige vos. Loopt: marathon
De toekomstige toppers
Tommy (Tumtum), 4 jaar, 1,20, schimmel
Diego (Zuidhoeve's Diego), 3 jaar, 1,18, schimmel
1. De 3 wedstrijd toppers, mijn liefste vriendin/groom/alleskunner/voorbrenger en onze meest trouwe fans Bram en Bart.

2. En zo begonnen we.

3. CAI Drebkau, Duitsland. Onze 3e internationale, en kwamen we gelijk achter dat je pech kan hebben, marathonpony Sylvester had een flinke insectenbeet/bult en Jimmy moest voor hem invallen in de marathon. Dat deed ie maar wat netjes!

4. 2017 CAI Lisieux, Frankrijk.

5. KNHS Instructieweek, weer een heerlijk weekje ponykamp

6. En dan worden ze ook nog even aan het werk gezet door 1 vd instructeurs. Sjouwen met dat achterbeen

7. Jimmy en Noran

Marathon GOPRO video van Horst 2016
https://youtu.be/c4MZZJzmrSM
8. En een kleine collage van marathon/vdh

9. Jimmy op de hippiade

10. En het 2span in de Z drs werd Nederlands kampioen L-M-Z-ZZ

11. Er werd hard getraind, weer of geen weer. Maar ook voldoende tijd voor recreatie, lekkere buitenritjes, lol met de knol, vierspannen etc.

12. De 1e observatiewedstrijd te Horst

13. Marathon met Jimmy & Sylvester

Vaardigheid parcours in Exloo, die we wonnen van de 26 met een minimale tijds-overschrijding (2 a 3 seconden dacht ik).
https://www.youtube.com/watch?v=gAnG-DLR8aQ
En ook aan de toekomst word gedacht. De 2 jongste guppen Tommy (4 jaar) en Diego (3 jaar) die veel potentie tonen! Al heeft Diego nu lekker even 2 maandjes off aangezien ie jong zat is, en Tommy word na het WK verder opgepakt en zal vanaf volgend jaar met Jimmy in de drs/vdh van de samengestelde gaan lopen.
14. Tommy en Diego. Toppers in opleiding.

15. En gang is alles

We gaan er lekker van genieten om daar te mogen staan met mijn team.