Dus ja dan gaan we maar aan de slag.

En dan maar echt rijden.

En de dag erna ook maar weer lekker ingespannen.
Ze heeft er van genoten en dat is het allerbelangrijkste.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pluttersput schreef:Ziet er leuk uit zeg! Lekker dat zo'n hummeltje ook aan de slag kan ^^
Alleen even kleine kanttekening... De broek van je tuig hangt veel te laag, die kan zo niet functioneren. Je buitensingel zit er ook wat raar bij, die hangt veel te los. Lijkt mij dat het hele tuig wat maatjes te groot is.
En nog een kleine tip: je kan het beste een extra span leidsels aan het bit vast maken die degene op de koets erbij houdt. Mocht het fout gaan, heb je tenminste wat in handen
Gem schreef:Pluttersput schreef:Ziet er leuk uit zeg! Lekker dat zo'n hummeltje ook aan de slag kan ^^
Alleen even kleine kanttekening... De broek van je tuig hangt veel te laag, die kan zo niet functioneren. Je buitensingel zit er ook wat raar bij, die hangt veel te los. Lijkt mij dat het hele tuig wat maatjes te groot is.
En nog een kleine tip: je kan het beste een extra span leidsels aan het bit vast maken die degene op de koets erbij houdt. Mocht het fout gaan, heb je tenminste wat in handen
Ik denk dat je Ardo_Iggy weinig meer hoeft te vertellen.
Jong geleerd..... lekker lol met je pony!
Pluttersput schreef:Gem schreef:Pluttersput schreef:Ziet er leuk uit zeg! Lekker dat zo'n hummeltje ook aan de slag kan ^^
Ik denk dat je Ardo_Iggy weinig meer hoeft te vertellen.
Jong geleerd..... lekker lol met je pony!
Kan er weinig aan doen, maar t klopt gewoon niet zoals t op sommige foto's te zien is