De maand oktober stond voor pink ribbon, van Enjoy The Ride was op het KNHS centrum te Ermelo een rit uitgezet wat voor ons niet zover rijden is. Hup opgeven maar, en daar begon het inzamelen met geld om dit mooie doel te steunen. Ik hoop dat er nu wat extra zieken patiënten geholpen kunnen worden en/of een betere behandeling kunnen krijgen.

http://acties.pinkribbon.nl/acties/lies ... en-met-dj/
Wij hebben de 18KM rit gedaan en dit was echt meer dan genoeg, de rit begon al erg zwaar hij zakte tot zijn knietjes weg, we gingen meteen de hei op. Het laatste stuk was het makkelijkst te doen maar pony heeft zich perfect gehouden!
*paspoort tjek* *tuig tjek* zweetdeken tjek* *hooinet tjek* kar tjek**beenbeschermers tjek** pony tjek*

Vergeten: emmer voor water te drinken.....

Gelukkig kon ik er eentje lenen na de rit.
Eenmaal aangemeld kon je je pony veterinair laten 'keuren' erg jammer dat ze voorkeur hadden voor soort paarden. Ik moest enkel heen en weer draven ze hart werd geluisterd en was klaar... Bij andere paarden werden zelfde de benen opgetild etc. Dit doen we dus niet meer!

Optuigen, DJ is DJ niet om als vreetzak door het leven tegaan, ik moest onwijs om hem lachen even snel foto laten maken en weer van de laadklep afgehaald. Dit geintje heeft hij nog nooit uitgehaald. Mijn mini doet het wel altijd, maar Died over het algemeen niet, maar als er hooi is dus wel.

Mijn vader maakte deze foto met zijn telefoon voordat we van start gingen. Hij zei stap maar even, dit moet op facebook.

Volg met ons mee het eerste stukje met de rit!
Op de hei, wat was het daar prachtig. Wat een rust, met een heerlijke pony kont voor me. Mijn paps achterop.
Stiekem kam de traantjes van ontspanning... Dit kon ik goed gebruiken!

Al even onderweg, komen net de hei af;

Even een mooi plaatje waar me moeder om gevraagd had voor thuis aan de muur.. Ik vind het een mislukte foto maar zei vinden hem heel mooi.

Vlak voor de pauze plaats pony kon de pauze wel gebruiken, wat een mulle stukken waren er!!

Op de pauze plaats, met mijn trouwe groom mijn vader die altijd voor me klaar staat en me overal heenrijd.
Hij is heel gek met DJ maar zijn appel delen ? Alleen het klokhuis... Maar euhhh pap... hij heeft een bit in...
Je moet je andere stuk appel delen in kleine stukjes.. maja die heb je al op..

Heee gier, delen jij!!

Waar we ook waren, met de oversteekplaatsen, sorry even wachten wij willen jou op de foto! Jij hebt de hoofdprijs. Aldus organisatoren. haha.

Lekker drinken, hij had flink dorst!

En omdat het dierendag is mochten alle paarden eten aan tafel! Er was een uitgebreid 4 gangen menu met oa:
*Muesli
*Brok
*Wortel
*Appel

Jammer genoeg heb ik nog geen foto's met mijn vader maar die gaan er zeker nog komen gezien Josje (Karouw) er weer trouw stond met zijn camera. Ik hoorde hem flink klikken en hoop heel erg dat er een mooie foto van mij met mijn paps tussenzit.
Alsdus mijn toppertje heeft het weer goed gedaan!