Noran en Sylvester gingen beide dagen mee.
Noor en Syl zijn beide 1.16, welsh a en ruintjes.
Vorig jaar zijn we overgestapt naar de Klasse 2.
Dat is succesvol vergaan, en mochten na 3 wedstrijden het wp-aantal op 9 zetten.
Eerst zaterdag de dressuur en vaardigheid.
Dressuur liep erg fijn, was heel tevreden over ze. Beide jury's zette ons op nr 1, maar er waren wel flink wat verschillen tussen hun punten.
Viel een beetje tegen dus, maar ik geniet nog steeds na, heb heerlijk gereden voor het eerst weer buiten. Op naar de volgende dressuurwedstrijden

Moeders heeft voorgelezen zaterdag en zondag was m'n vriendin Esther m'n groom. Beide toppers!

1.

2. Syl komt net even te diep, maar verder wel mooi gelijke passen

3.

4. Halsstrekken, iets wat ze moeilijk vinden samen, maar nu best goed ging, beide hoofdjes dalen op gelijke hoogte, kan natuurlijk nog meer, maar voor nu was ik hier tevreden mee.

5. Volte met 1 hand

Daarna door naar de vaardigheid.
Er werden flink wat ballen gereden, gelukkig waren Noor en Syl goed stabiel en fijn te rijden, ze hadden het tempo er lekker in, dat resulteerde in foutloos en binnen de tijd.
6. Noran is altijd helemaal happy in de vaardigheid!

7. Even gas bij door poortje 11 om vervolgens weer terug te nemen voor poortjes 12/13 die snel achter elkaar kwamen

Na de dressuur en vaardigheid stonden we 8 strafpunten voor op nr 2.
Dan zondag de marathon;
Hindernissen zagen er leuk uit, mooi ruim, niet te moeilijk te onthouden dus fijne inkomer! Pluim voor de bouwers, mooi parcours!
In het marathontraject reed je steeds hetzelfde stukje, dus kon ik tussendoor gezellig met mede menner Sascha met haar super stippelmannen praten.

8. 3 controles per wedstrijd, nu de 1ste na het A traject, m'n groom Esther houd Noor's hoofd wat hoog want hij liep te etteren

9. Waterbak, lekker spetteren!

10.

11. H3, waar we even 2 secondes vast stonden door een inschattings/stuurfoutje van menner

12. H4, die liep onwijs fijn

13. H5, de bocht om met de verkeersborden!

14. Gas H6 in, een ruim opgezette hindernis met vrij lange lijnen. Waar ik even de F poort vergat en een klein rondje van de zaak kon rijden (jaja, we moesten duidelijk weer even inkomen

15. Even vol gas van de C naar de hele andere kant naar de D

Niet verwacht ivm toch even 2 kleine haperingen in de marathon, waren we ook 1ste in de marathon, en onze voorsprong bleef op 8 strafpunten!
Dit betekende een overall 1ste plek en 3 winstpunten erbij!
Trots op m'n mannen!
En zoals het hoort in de SGMW mag je in je nette pakkie bij de prijsuitreiking zijn

Prijsuitreiking
Op naar de volgende in mei!
Gopro filmpjes komen er hopelijk snel aan, heb ruzie met m'n moviemaker die steeds afsluit dus probeer dat even uit te zoeken