Clever is 4,5 jaar, is 1,10, en staat nu een dik jaar voor de wagen met wat pauzes ertussen, hij is o.a. een paar maanden naar zijn fokker geweest voor het dekken van wat merries (elk moment kan hij weer papa worden

Eind vorig jaar heb ik voor het eerst een wedstrijd met hem gereden en met 191 punten kreeg hij zijn eerste winstpunt en ook nog een 3de prijs

We hebben nu vier vaardigheids wedstrijden gehad, altijd is hij foutloos dus we zijn de L doorgevlogen en binnenkort maakt hij zijn M debuut!
Dressuur gaat ook erg goed. Afgelopen twee wedstrijden had ik 185 en 186 punten en een 2de prijsje gehaald, en dit weekend ook gelijk zijn laatste B wedstrijd afgesloten met een goede score van 201 en 197 punten wat goed was voor een 1ste en 2de plaats

Mijn andere mannetje, Pandorro, doet het ook super in de wedstrijden en die mag zelfs zijn sportpredikaat al over 1,5 week aanvragen! (als het goed is maar verwacht het wel), alleen zijn er helaas geen foto's van hem gemaakt, gewoon te weinig tijd op de wedstrijden en ook vergeten

Hier wat foto's van Clever afgelopen twee weken op de wedstrijden! Ik hou ook van setjes en kleurtjes en wissel regelmatig wat af

Bedankt voor het kijken