Dit had iemand heel letterlijk genomen met zijn pony van zeker 1,40.

Ik heb gekozen om deel te nemen met mijn welsh A van 6 jaar oud, wat kracht training is nooit weg en hij kon hier nog een hoop van leren.
Op het eind was mijn puppy toch wel moe, maar we hebben een heerlijke rit gehad. En wat was hij braaf! 8 weken geleden was hij nog hengst,
en nu staat hij zo kalm alsof het hem niets kan schelen met andere te neuzen alsof hij een merrie is.
Hij is zijn gewicht hier inmiddels al in goud waart.
Aangekomen! Dachten we..... Verkeerde pakeerplaats waren we dan koos vriendloos...
Flink wat kilometer omgereden en met lood in de schoenen maar opgebeld om raad te vragen
toen er nog meer niet bleken te zijn zijn we toch alsnog gegaan, anders waren we om gekeerd.
Was het uiteindelijk meer dan waart!

Wachten op de rest, hier een foto samen met de heerlijke mannetjes van Sasja!

Van start eindelijk.

Toen die bij mij kwam had hij een diepe plassen fobie die heb ik wel even onder controle gekregen. Zie hier water pret.
Meerdere vonden het leuk om er door heen te sjacen!

Pauze! Allemaal zeer goed verzorgd van droogje en een natje
de poowns lekkere wortjeltjes etc.

DJ en Janus zijn zwaar verliefd op elkaar.

Aan het einde was er plek voor de mensen die een galop wilde maken. Dat was eigenlijk iedereen, op 1 iemand na die de shethet niet meer aan kon. Ik ben een keertje heen geweest en daarbij heeft me vader van iedereen fotos gemaakt.

Maar ik ben ook een keer terug gegaan want ik moest me vader weer ophalen, Sab ging lekker mee!
Jut en jul samen gaan we verder.

Een groot deel van de groep op de foto. Vele waren afgeleid dus dit is de beste foto die eruit is gekomen.

Door het jaar getijde in het bos nat, helaas DJ weer een plas!

Voor mij een foto die erg veel waart is samen met mijn vader als groomer!

Altijd leuk gevonden als hij mee ging, en nu wil hij vaker mee.

Bedankt dames voor de gezelligheid en goede verzorging van het eten en drinken!!