Thuis 5 toppertjes staan. Waarvan de 3 welshen Sylvester (9jr), Noran(8jr) en Macho(6jr). De minismurf Bambi (5 jr) en mijn topper in blessurepensioen; Bonny (15jr)
De laatste tijd hebben we:
1. Onze laatste Klasse 1 wedstrijd gereden met goede afsluiting (3winst en 1ste plaats)

2. Goed geknuffeld met mijn smurfje Sylvester voor onze eerste Klasse 2 wedstrijd waar we 1ste werden met 3 winstpunten

3. Geconcentreerd door de poortjes gereden met Noran in de L vaardigheid op weg naar een 1ste plek en 2 winstpunten

4. Maar ook veel gelachen met de jongste welsh-telg Macho in opleiding tijdens zijn eerste keertje L vaardigheid waar hij maar 1 balletje gooide vanwege de grote enge gele juryvrachtwagen. Ik was trots.

5. Voor het eerst een oefenmarathonnetje gedaan met Macho naast Noran en veel gelachen onderweg

6. Lekker buitenritjes gemaakt

7. Af en toe Bambi-man maar even binnen geknuffeld.

8. Macho gereden in de finale voor de jonge menpaarden talentencompetitie en heeft mooi commentaar gehad en ervaring opgedaan

Les gehad van wereldkampioen Boyd Exell!
9. De kleine Bambi smurf gereden op het DK en reed naar een 3e plek op het districtskampioenschap!! (En Noran districtskampioen)

10. Voor de gein eens een marathon in Enkelspan wat super uitpakte met een 2e plaats in de finale!

11. Gereden op onze 2e klasse 2 wedstrijd op de onwijs gave SGMW wedstrijd in Beesd met een uitslag waar ik niet op durfde te hopen; 1ste en 3 winst! Wat een toppony's, ik was apetrots..

Reden we met Noran en Sylvester naar de beste dagresultaat in onze 3e klasse 2 wedstrijd in Bussloo, 1ste met 3 winstpunten
12. Een 3e plek gehaald op het NK! (Door de zenuwtjes was ik de weg kwijt in de barrage

Een gezellige onderlinge jaarlijkse club SGMW wedstrijd verreden en heb ik het water uit mijn ondergoed en schoenen mogen halen hihi
Maar ondanks ijskoud water, zat er nog wel een leuke foto in

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos ... 0887_n.jpg
13. Onze eerste Indoor weer gereden te Utrecht, en ondanks niet zulke goede middagrondes, mochten we nog maar nét de finale in, maar sloten deze gaaf af met een 1ste plek! Het was billen knijpen toen de laatste 3 nog moesten rijden! De pony's waren zó enthausiast dat ik moeite had die 2 toppers bij me te houden haha.

Gaaf filmpje van Hoefnet! Proffessioneel gefilmd.
14. Voor het eerst eens wat anders geprobeerd: Een indoor Tandem! En wat was dat leuk (én onwijs moeilijk) maar we hebben genoten!

15. Een 2e les gehad van Wereldkampioen Boyd Exell.

Op naar het Indoorseizoen!