[AR] sneeuwpret met dora

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lalocax

sneeuwpret met dora

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 00:40

een paar weken geleden.. was ik met de shetlander Dora en een vriendin gaan sleeen
wat is dat lachen zeg.. echt geweldig haha hoewel het wel echt ijskoud was :brr:

Eerst maar even in de wei uitproberen voordat we de weg opgaan, Dora had het al vaker gedaan maar voor mij was het de 1ste keer
Afbeelding

Afbeelding
Dora vond het ook helemaal geweldig
Afbeelding

en jahoor we hadden de 2de slee bij opa gehaald dat gewissel waren we helemaal zat..
Afbeelding

Een geweldige dag was het hoop dat jullie de foto's ook leuk vinden
volgende jaar doen we het zeker over :o
xxx

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 08:46

Wat leuk :)
Hopelijk volgend jaar weer :D

Ik heb geen verstand van tuig, maar ik zie wel dat het borsttuig echt veel te laag hangt.

KimD

Re: sneeuwpret met dora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 08:51

Ja het borsttuig moet echt naar het andere uiterste qua gaatjes, en ik zou iets zoeken om de strengen hoog te houden.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 09:38

JITP -> AR-ITP

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 10:04

KimD schreef:
Ja het borsttuig moet echt naar het andere uiterste qua gaatjes, en ik zou iets zoeken om de strengen hoog te houden.

jaa normaal loopt ze voor de kar en heb je daar geen last van en we zijn er ook mee bezig geweest konden geen oplossing vinden maar als ze eenmaal loopt ging het prima

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 10:05

EskeGirl schreef:
Wat leuk :)
Hopelijk volgend jaar weer :D

Ik heb geen verstand van tuig, maar ik zie wel dat het borsttuig echt veel te laag hangt.

Ja dat klopt maar normaal loopt ze voor de kar en heb je daar geen problemen mee..

Pluttersput