Ik deed mee met m'n 2 welshjes Noran (links met donkere manen) en Sylvester (rechts, lichte manen).
1ste rondje ging prima, even een kleine hapering bij een poortje bij het water achter (wist ff de weg niet
).En op het laatste poortje net een balletje haha.
Maar al een hele verbetering, de vorige keer waren ze niet fijn te sturen bij een marathon en resulteerde in 4 balletjes

Helaas 2e rondje waren ze zo gek als een deur, gingen super van start, maar ze waren me te sterk in de hindernis, wou rondje draaien en toen stond daar een kegelpoort en was er al door voor ik het kon zien, balen!

Dit was pas onze 4e indoor en heb ze nog niet eens een jaar dus ben heel tevreden met ze! Zit zat in, nu ik nog.
Maar we trainen lekker door en op naar volgend jaar!

Heb iig genoten van de wedstrijd, en finale gekeken, de sfeer, de sport, sensatie, de stuurmanskunsten, het plezier!
Foto's staan random door elkaar van 1ste en 2e ronde ed.
1. Net van de brug af

2. Richting het water, je ziet Noor echt terugkomen, die vond het maar vreemd haha, Syl gaat er vol voor!

3.

4. Vol gas

5. In de eierhindernis!

6.

7.

8. Hindernis weer uit!

9. In de Kool Hindernis waar de buizen konden bewegen als je ertegenaan reed en dan kon lampje afgaan dan kreeg je strafpunten, gelukkig gebeurde dit niet.

10.

11. En over de finish smiddags, happy!

En een filmpje:
Groom was Poeltje hier op bokt
ik zou t iig niet durven haha..!

Dan gaat het zo lekker kriebelen, maarja, prioriteiten stellen