Vanaf het eerste moment dat ik haar zag was ik verliefd, het maakte mij niet uit of ze groot of klein werd, in model of uit model zou zijn.
Ik kocht haar, en ben blij dat ik dat gedaan heb zonder accoord van mijn ouders.

Zaterdag was dus de Appaloosa sportdag. Lang getwijveld of ik mee zou doen, omdat ik zelf te onzeker ben en heel erg mee bezig ben wat andere mensen ervan zouden vinden. Maar verstand op 0 en toch mee gedaan. En ik moet zeggen ik had het niet willen missen. Ook kreeg ik nog een bod op haar van 1500 euro, mensen waren zeer geintreseerd maar helaas mijn meisje blijft hier.
Eerst de dressuur maar 1 proefje gedaan ivm Liz haar leeftijd (net 3) en ze geen bak gewend is omdat ik alleen maar buiten heb gereden. Het ging hartstikke goed ze deed goed haar best ik maakte wat lompe foutjes maar valt aan te werken! Eenmaal klaar met de proef moest ik even bij de jury komen, bleek dat mijn groom die langs de kant staat ook handschoenen en een cap/hoed op te moeten en ik daardoor -8 punten kreeg. Jammer maar helaas ik wist het niet. Commentaar was ook een heel goed proefje gereden en gezien de pony pas 3 is valt er nog heel veel uit
de halen ik kwam glunderend de ring uit!
Prijzenuitreiking dressuur was ik 2e!! Met 188 punten - de strafpunten nog eraf, de eerste had 184 punten dus ik was eigenlijk eerste als mijn groom goed gekleed was, jammer en heel erg balen maar helaas.
Toen bestgaand Menpony we zijn als 5e geplaatst commentaar jury hele mooie pony mooi type zeer mooie draf alleen een hele korte stap mist nog veel kracht en daardoor was ze niet bij de eerste 3 geplaatst, volgend jaar moest ik terug komen zeiden ze.
Toen bestaand rijpony onder het zadel, ging echt heel goed maar Liz was moe en kon je merken toch stapte ze bruin en draafde netjes, de andere deelnemers blinkte Liz echt bij uit, toen werden ze eerste!!! En zeiden ze dat de stap nu wel oké was maar dat het dus echt puur kracht was. Het was een hele brave pony voor de leefdtijd en ze vroegen of ik ook op de keuring was geweest, dat moest ik nog eens proberen werd er gemeld.

Al met al een superdag en als klap op de vuurpijl werden we opgewacht uit de bestaand rijpony en draagt of we op de hengstenkeuring in Januari haar willen showen ohz!, ze vonden haar helemaal geweldig en we moeten wel 3x van te voren verplicht komen trainen, dit gaan we natuurlijk wel doen!
Trots op mijn meisje, hebben voor niks ingereden gewoon gelijk proeven in anders werd het te.
Genoeg gepraat hier de fotos.
Optuigen, Lizzy vind het allemaal prachtig en kijkt overal heen

Net mijn jasje aan getrokken en inspannen met paps.

Lekker allert koppie

Groeten en Lizzy groet ook haha.

Nummertje krijgen voor ze de ring in moest.

Eenmaal in de ring met zijn alle draven, ruitertje was heel gespannen.

Ere ronde bestgaande rijpony categorie a/b ponys.