De pony met de lichte manen is Sylvester (rechts) de pony met donkere manen is Noran (links).
Noran is 7jr en Sylvester is 8jr. Beide zijn ze 1.16 en dus A welshjes en ruintjes.
Met Sylvester rijd ik enkelspan M vaardigheid en L dressuur met punten voor de M.
Met tweespan rijd ik L vaardigheid en Klasse 1 SGMW hebben we enkele wedstrijden achter de rug en genieten er super van!
Wil deze winter ook rustig tweespan dressuur gaan starten want ze gaan steeds beter dressuur lopen samen.
Dit keer had ik m'n sportcamera op de wagen gemonteerd (Contour Camera), dus kunnen jullie eens een rondje meekijken!
Ik was erg tevreden over de pony's, Noran moet echt leren vaart te houden en zn aandacht er goed bij te houden en dat deed ie super fijn.
Sylvester deed ook weer super zijn best!
1ste rondje waren we 2e qua tijd met 1,22sec verschil op nr 1. 2e rondje ging helaas Noran onderuit op de brug (stond in een flash seconde weer op maar gleed helaas uit

Desondanks hebben we genoten van de wedstrijd en gaan we op naar de volgende van volgend weekend!
De foto's zijn gemaakt door PK foto's en mijn topgroom was dit keer Danielle!

Video: (en ja, Noran was overactief die dag, hij had er zin in haha)
En zo zien ze eruit vanaf de zijlijn

1. Door het 4e poortje

2.

3. Richting poortje 5

4. Net van de brug af, pony's wouden graag rechtdoor dus moesten er even bij blijven

5. En weer de brug op! Groom wilt net overstappen haha

6. Net de volgende hindernis uit

7. Whoops, we moeten wel om de hindernis naar rechts erlangs haha

8. En weer naar links

9. Richting poortje 11

10. En 12 zat scherp na 11.

11. De laatste hindernis door poortje D richting E

12. En een rot scherp bochtje naar het laatste poortje

13. En gas!

14. En super tevreden met mijn toppertjes, ze doen het echt super!

15. En als laatste even een foto van Sylvester, die is vorige maand Allround menpony kampioen geworden (L dressuur en L vaardigheid), echt een toppertje en hij gaat steeds lekkerder lopen!

Met m'n topper tweespan was ik 2 weken terug Clubkampioen mennen geworden (met een 1ste plek in dressuur, 1ste in vaardigheid en een 2e plek in marathon!)
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 7816_o.jpg
Dat was een heel mooi dagje! (de 2 linkse bekers en die 3 lintjes links zijn van ohz met mijn pony)
Volgend weekend hebben we weer marathon, betuwe cup indoor wedstrijd, heb er al helemaal weer zin in