Sylvester is 8jr, 1.16, ruin en v. Ceulan Simwnt. Noran is 7jr, 1.16, ruin en v. Vechtzicht's Hy-Binder.
Ik heb ze sinds 28 januari, daarvoor altijd gereden maar het menvirus had me te pakken en ben volledig overgestapt van fanatiek wedstrijdruiter, naar menner!

Sylvester breng ik uit in L dressuur en L vaardigheid, binnen 2 B wedstrijdjes hadden we 5 winstpunten en zijn we overgestapt. En nu 4 vdh wedstrijdjes gehad, allemaal foutloos en in de prijzen, dus al 8 wp's binnen daar! Volgend weekend hebben we districtkampioenschappen en selecties hippiade, ben benieuwd hoe hij het gaat doen!
Noran breng ik niet uit in enkelspan, hij vind dat gewoon niet zo leuk dus men 'm alleen thuis in enkelspan.
Tweespan breng ik ze uit in L vaardigheid en SGMW Klasse 1 en wil ik nog eens dressuur gaan starten.
1.

2. Dressuurwedstrijd met Sylvester, 190 en 195 en 2x 1ste

3. Onze 2e sgmw, Blaricum! Dressuur ging top en stonden we dit keer 1ste, vaardigheid was pittig, en helaas daardoor 3e, Marathon moesten we ff inkomen maar weer genoten en onze eindplaats was 2e achter een klasse 2 menner, tevreden dus!

4.

5. En dat maakt een Groom en Menner erg blij!

6. Tussendoor zijn we nog naar Instructieweek KNHS mennen geweest, ontzettend genoten en zeker fijne tips meegekregen waar ik lekker mee aan de slag kon!

7. En uiteraard was de woensdag marathon het leukst ondanks de regen!

8. En de volgende dag heb ik ook eens Syl in enkelspan meegenomen naar de waterbak om eens te zien hoe hij het in enkelspan zou doen! Dit ging geslaagd en neem 'm zeker eens in enkelspan mee op sgmw

9. Mooi koppie

10. Tijdens demonstratie van onze club

11.

Filmpje van het oefenen

Ook hadden we pas SGMW Oldenzaal, tevens districtkampioenschappen. Helaas ging dressuur prut (thanks syl, die het vdh parcours zag en besloot het hele proefje wel steeds in galop te kunnen aanspringen... dribbelkont

In H5 waren we zelfs samen met een andere de snelste vd dag!

H4 Oldenzaal
12.