Sorry alvast voor het lange verhaal, scroll vooral door voor de foto's.

Sinds een half jaar hebben wij een nieuwe pensionklant op stal, een menner.

Moeder heeft al een seizoen tweespan gelopen naast zijn oude Fries en heeft daarna ivm blessure een jaar stil gestaan.
Anna is nu 9 jaar, Arabo-Fries dus.
Mijn merrie wilde ik altijd al aangespannen mee rijden, maar had door nog niet de mogelijkheden/tijd voor.
De twee menner hadden echter alles wat ik nodig had + een bult ervaring.
Dus is eind vorig jaar mijn Fries Agossie (12 jaar, L2dressuur, Rypke×Dirk) voor de kar beleerd. Ze deed het van begin af aan super, is overenthousiast en heel werkwillig. Ze wil eigenlijk altijd te hard haha.
Ze staat gemiddeld zo'n 1 max twee keer voor de kar, maar ze heeft het trucje snel geleerd.
Inmiddels hebben de dames een paar wedstrijden achter de rug, dat was behoorlijk wennen en er gingen nogal eens wat dingen fout (oa omgegaan met de kar voorlaatste wedstrijd) maar ze werden steeds meer een span en we krijgen veel complimenten.
Ik ben zo trots op mijn poppetje!

Foto's zijn van afgelopen concours, SGMW Vlietlanden. Hier werden we tweede in de Marathon en derde over de twee dagen!
Dressuur ging heerlijk, mijn merrie had veel meer rust als vorige keren. Vaardigheid was mijn paard overenthousiast en die gooit haar lijf opzij voor een kegel (ze staat rechts) en doet dat met zoveel overtuiging dat ze vol tegen het linkerpaard (Anna) aanbotst die vervolgens de kegel omloopt). We hadden 4ballen en binnen de tijd! Toch redelijk tevreden! Marathon ging geweldig, kon niet beter! Rustig aan gedaan maar super door de marathon gekomen. We waren super tevreden en heel blij met het resultaat.
En mijn paard is gewoon het beste paard wat er is! Haha!

Oja, we rijden dus klasse 2 tweespan Paard.

Inspannen.
http://img228.imageshack.us/img228/6058 ... ertrek.png
1. Hindernis 1 (dezevindikechtzomooi!

2. Hindernis 1

Hindernis 1
http://img84.imageshack.us/img84/4180/annaagossie.jpg
3. Hindernis 1 nog een keer.

deze foto's heb ik zelf gemaakt.

4. Hindernis 1, de laatste.

5. Start Hindernis 2

6. Hindernis 2.

7. Hindernis 3.

8. Hindernis 6, de waterhindernis!

9. Hindernis 6, KICKEN!

10. Wegtraject.

Twee foto's van de wedstrijd in Gorssel (paarden liepen daar nog andersom)
11. Vaardigheid

12. Dressuur!

Vinden jullie mijn paard net zo leuk als ik?

Ik zit trouwens alleen bij dressuur/vaardigheid op de kar en we hebben op de wedstrijd in Vlietlanden onze eerste winstpunt gehaald maar we staan nu op 0 ivm eerder verkregen verliespunt.

Liefs, Nikki (die heel trots is op haar paard! )