Voor de wagen hebben we Bente staan, een 6-jarig tuigpaardje die nog nooit dergelijke hindernissen of toestanden had meegemaakt, op de wagen ikzelf dus (ook totaal geen ervaring

Het wegtraject ging super, we kwamen precies in de tijd aan

Toen kwamen de hindernissen

Hindernis 1 in folie gewikkelde balen. Nu vindt ze die gewoon langs de weg al doodeng maar nu moest ze er ook nog tussendoor en omheen

Goed kijken waar we heen moeten ...

Hindernis 2 was de waterbak .... hebben we enorm op geoefend want een paar maanden terug ging ze werkelijk nog geen pas in een plas staan, laat staan in een grote plas.... maar het oefenen heeft resultaat gehad want ons dappere ding liep er zonder twijfelen meerdere keren in

En dan hindernis 3. Erg lastig vond ik die toen we gingen verkennen. Waren grote kratten die je al slingerend moest nemen

Hindernis 4 was op een heuveltje...het begon ondertussen giga te regenen. Maar dat heb ik op de foto pas gezien want toen we bezig waren heb ik er echt niets van gemerkt

Hindernis 5 waren we even de weg kwijt

Hindernis 6 geen foto's van.... toen op naar de vaardigheid die ging erg lekker maar .... ik spring ook wel eens met Bente (als ik erop zit he, niet met de wagen

Maar ze liep dus voor de rest erg fijn

Natuurlijk moeten we nog snelheid krijgen, veel meer inzicht in de lijnen en de hindernissen en heel veel leren maar het was een geweldige ervaring die proeft naar meer! We zijn 14e van de 15 combinatie geworden die in enkelspan paard meededen

Onze Snuitje (zwartje) liep ook nog mee, en wel met het span van mijn instructeur als voorpony naast Rattan ('t schimmeltje). Deze mannen werden 2e (met in het achterspan een pony die nooit een marathon had gelopen).

Kijk dat ging wel snel hahaha.
Iedereen super bedankt die ons geholpen heeft, op wat voor manier dan ook