L_Rivaldo schreef:Ik moet toch wel erg om je lachen, denk dat je eerst een ongeluk moet meemaken om te snappen wat wij nou bedoelen... vind het echt gevaarlijk wat je doet, je hebt tenslotte niets als je ernaast loopt gaat hij wel.. dan lig jij mooi onder de kar en het andere leed nog maar niet over te spreken.
Ga hier helemaal in mee.
TS ben blij dat je hier niet in de buurt woont en dat ik dus ook geen kans loop je op een dergelijke manier tegen te komen, want dan maak ik mooi een ander rondje om.
Denk dat jij inderdaad eerst eens iets moet meemaken, voordat je inziet dat dit gewoon écht heel erg dom is. Kijk als jij nou graag jezelf, je wagen en je pony in de prak rijdt, goed, jammer, eigen schuld. Maar hier breng je ook andere mensen en weggebruikers mee in gevaar.
Weet niet hoe oud de pony is, maar vind hem ook nog érg jong ogen.
keona schreef:maar dat gebeurt niet.hij is 99% verkeersmak en schrikken ja gewoon gecontroleerd net als zijn moeder en vader,zijn moeder men ik ook vaak bitloos geen probleem,en misschien dat ik hem ook bitloos en met bit beleer.da hij weg sprint ben ik niet bang ben ook a vaak met de fiets met hem geweest dit vind hij ook prachtig.maar ik wardeer je bezorgdheid want het zou zeker niet met iedere pony kunnen
Pony is en blijft een vluchtdier. 't is geen auto die precies doet wat jij zegt.
En bitloos mennen........tsja. Op een stalhalster
Had er op z'n minst een extra persoon bij! En nooit met een ingespannen pony gaan lopen zonder iemand op de bok. Waarom niet met z'n 2en; ene houd pony vast, andere zit op de bok?? Dat extra gewicht trekt'ie ook heus wel hoor, dat is te verwaarlozen! Als hij dan een spurt neemt, hou je hem tenminste nog en kan je er zelf bij blijven op de bok. Nu kan hij zich erg gemakkelijk losrukken en daar sta jij dan 'dag' te zwaaien naar je eigen aanspanning die zonder jou vertrekt. Dat wil je écht niet mee maken!
Sorry, vind het een leuke pony en prachtig tuig maar meer kan ik er echt niet van maken
Ik zou zeggen: wees er ZUINIG op!