Vandaag Max en Bambi voor het eerst in tweespan gezet, Max heeft al vrij veel ervaring in tweespan, maar voor Bambi was het de eerste keer.
Max is een luxe minishet, 14jr,ruintje, en 88cm, Bambi is een NMPRS, is ruim 3,5, ook een ruintje en 86cm (jaja, das wel een heel verschil in leeftijd, maar dat maakt Max de ideale leermeester voor naast Bam!). Max heb ik nog maar net, maar is onwijs fijn met mennen en loopt ook erg lekker in enkelspan.
Bambi heb ik zelf beleerd en vind het allemaal onwijs leuk.
Max heeft fijne ruime gangen, bambi juist snel, dus die moest echt leren wat rustiger te lopen, die is nogal werklustig.
Maar mag zeker niet ontevreden zijn dacht ik zo.
Ik vond het onwijs leuk om zo te mennen met mn twee mini's, en ga lekker lessen met ze en hopelijk echt een mooi span vormen!

Het enige waar ik nog wat mee zat was het vergespen van de leidsels, ook zie ik nu dat ik mn leidsels wat korter moet nemen en niet zo krampachtig moet zitten, het zullen de gezonde zenuwen wel zijn geweest

1. Optuigen

2. Eerst in de wei gement

3. In het voorste stukje, bochtje maken

4. Winnie vond het allemaal reuze interessant.....!

5. Lekker sjouwen!

6. Mn vader vond het ook erg leuk en wou een stukje mee achterop, bambi verdwijnt achter Max haha

7. Toppertjes!

8. Toen nog even naar buiten gegaan, even wachten op moeders die even deur op slot ging doen, bambi steekt maar ff de tong uit voor de foto!

9. En zoekt vervolgens maar steun bij Max..

10.

11. En wat gedraaft! Zie ze eens sjouwen haha, leidsels op maat en niet zo krampachtig doen

12. Zie dat gaan! (ik zie dat de broek bij Bam wat scheef is gezakt..)

13.

14. En nog een stukje door het bos geweest!

15. Als laatste de mooiste!

Brand los!

Tips en (opbouwend) commentaar zijn meer dan welkom!

Ivm dat ik nog geen strengendragers heb heb ik de broek daar even voor gebruikt, strengendragers komen eraan.