Helaas kan ik daar nu niet meer mee aankomen bij ons op stal. Weliswaar is mijn bumper van de auto nog steeds puntgaaf, maar mijn koets moest toch in reparatie.
Als niet ervaren hindernisrijder, liet ik me even van de wap afbrengen door een ervarendeskundige. Die mij vlak voor het ingaan van de hindernis nog even haarfijn uitlegde hoe ik er het beste doorheen kon rijden. Mijn ruime lijnen werden verbannen uit mijn hoofd en na twee poorten was ik de weg kwijt. links, rechts, links, rechts, Whaaaaaaaaaaaa oliebol Paal. En ja hoor daar stonden wij als dames mooi voor paal.
Pebbles de enige man in deze aanspanning onderging het getwijfel van de dames lijdzaam en was nauwlijks verbaast dat we geparkeerd stonden. Daarna toch maar even goed gemaakt met hem, een lekker drankje uit een bekertje en hij heeft me mijn beginners fouten zo vergeven.
Inmiddels zijn we al een tijdje verder, Pebbles is inmiddels met vervroegd pensioen en ik ben vele male wijzer geworden. Toch wil ik jullie deze plaatjes niet ontnemen. Want ik kan nog steeds goed parkeren en paaltjes ontwijken, maar op de koets zal ik niet meer zo hoog van de toren afblazen

Oeps daar staan we dan

even een vergevenisdrankje naar binnen gieten