In ons topic van 29 maart [AR-ITP] Alwyn voor het eerst zelf 'voorop' zagen jullie hoe Alwyn voor het eerst in zijn eentje met de wagen door de woonwijk liep. Ondertussen zijn we weer een stukje verder. We rijden met de wagen en met de tweewieler. De tweewieler vind ik zelf het lekkerste mennen, ik heb het gevoel dat ik er wat dichter op zit en wat meer contact met hem heb. Gisteren hebben we een nieuwe tweewieler opgehaald, een stevige gegalvaniseerde. Dit stond vanaf het begin op ons verlanglijstje, maar omdat we natuurlijk helemaal niet wisten hoe het allemaal zou gaan hebben we er nu, omdat het zo goed gaat, ook echt een aangeschaft. Zoonlief heeft de foto's gemaakt. Behalve de 1e

Alwyn is ondertussen ook aardig gegroeid en heel wat wijzer geworden... maar hierbij de plaatjes...
De fotograaf en onze knutselaar (zouden daarom jongetjes mennen vaak leuker vinden dan onder de man?)

Alles klaar voor optuigen / inspannen

Alwyn lekker in zomertenue (zowel qua vacht als qua kilo's

Zo zijn we vandaag op pad gegaan. Het zit nog niet optimaal. De tweewieler is wel goed in evenwicht, drukt niet op het schoftje. De broek zit nog niet goed genoeg, is nog steeds te groot (en heb hem al zo in laten korten). We hebben een nieuw tuig besteld, dan zal het nog beter liggen. Voor nu even zo op pad gegaan. De broek werkte wel, maar het kan allemaal nog beter...

hier zie je dat het met het lamoen erg meevalt maar dat de broek nog niet goed hangt / het lamoen nog wel wat naar beneden kan (of anders moet ik nog op puzzelen) klaar voor vertrek!

We worden uitgezwaaid door een paar van de groep waar Alwyn bij in de wei staat...ze renden ook nog mee

Lekker drafje, brave poown!

Gelukkig ook stukjes berm en we hebben vandaag ook voor het eerst gegaloppeerd, ging heel rustig kon hem ook weer goed terugnemen...

En weer terug naar huis, bij elkaar zo'n drie kwartier onderweg geweest...

Dag jongens, ik kom er zo weer aan hoor...Alwyn wordt weer afgetuigd en mag de wei weer op. Het was weer een mooi ritje.

Tot de volgende keer!