Afgelopen weekeinde wat problemen gehad tijdens een buitenrit, dat benik niet gewend van hem. Ook de aanvallen naar mij de dag erna schoten in ht verkeerde keelgat.. Dus ik had het even helemaal gehad

vandaag met hulp vn bokster Bromfiets voor het eerst in dik 5 maanden weer voor de kar gezet

Diddle is een fjordje van 12 jaar, 1,35 hoog, en een erg uitgesproken karaktertje

de broek zit niet goed, het tuig is uit elkaar gegaan 5 maand geleden om te poetsen, afgeopen zaterdag nog eens gepoetst, maar de broek een standje tever naar achter gedaan, wordt veranderd!
Hij heeft vandaag maar kort voor de kar gestaan

Diddle loopt niet in constante aanleuning.
Ikzelf moet eens leren dat links en rechts gelijke druk hebben, niet rechts veel meer.. ben er nu bewust mee bezig geweest, en daardoor schommelde diddle erg van fijn naar te diep en eruit

stom moment, maar vind het mooi te zien dat zijn achterbeen zo duidelijk omhóóg komt in plaats van alleen maar over de grond naar voor te slepen

een perongeluk aangesprongen galopje, ik wilde hem voorwaarts, en hij vatte het (stem)commando zo op dat hij een gang hoger moest, wel beloond, hij dacht voorwaarts

mooi beeld als ik het mag zeggen

Ik ben erg tevreden over vandaag

Zowel diddle al ik zijn beginnend met mennen, eigenlijk vooral recreatief, maar ik zit erover te denken het dressuurmatig ook op te gaan pakken