Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Henrike5 schreef:Wat leuk dat je al zo ver bent! Wat is je doel precies? Wil je lekker het bos in of ook wedstrijden?
Ik zou voor een vierwieler gaan. Tweewieler is altijd een ding met balans afstellen. Voor de gangen hoef je het niet te doen die kunnen voor beide wagens. Ik vond een vierwieler comfortabeler met kuilen in het bos ivm de vering. Ook goed dat je remmen neemt dit is ook in de dressuur belangrijk in bijv. een overgang terug.
Henrike5schreef:
Wat leuk dat je al zo ver bent! Wat is je doel precies? Wil je lekker het bos in of ook wedstrijden?
Ik zou voor een vierwieler gaan. Tweewieler is altijd een ding met balans afstellen. Voor de gangen hoef je het niet te doen die kunnen voor beide wagens. Ik vond een vierwieler comfortabeler met kuilen in het bos ivm de vering. Ook goed dat je remmen neemt dit is ook in de dressuur belangrijk in bijv. een overgang terug.
sunny43 schreef:Mijn haffie vindt mennen ook veel leuker en het allerleukste vindt ze 'events' intocht van de sint of afscheid van een juf van de basisschool, en dan denkt ze echt dat al die kinderen voor haar zingen en dansen!
Rijden doet ze wel maar met veel minder plezier.
Citaat:Het plan is eerst gewoon lekker recreatief, stel de pony geeft aan dat competitief ook te willen dan kan dat ook. Rijden vindt ze echt niks (staken, omhoog komen, etc etc, leuk die Ierse import) maar wie weet wordt ze met het mennen wel veel vrolijker. Voor nu lijkt ze het niet vervelend te vinden, loopt met de oortjes naar voren dus ben benieuwd hoe dat is met een wagen erachter