Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
happytime schreef:Nou ik vind je dapper zo alleen op vakantie en dan dingen ondernemenikkan dat niet met me,mezelf en I !
ik zou bijv..niet op m'n gemakje even naar A'dam toe rijden met m'n auto...
Biancacoo schreef:Welkom Wendy leuke shet.
Belker..idd..trein is dan makkelijker... maar.
Zelfs dat heb ik nog nooit gedaanleef onder steen...soort van hunebed..
ga vooral geen dingen doen omdat het zo zou horen Biancacoo...
ik ga ook nooit naar Amsterdam haha, maar ben Rotterdammer die hebben daar sowieso wat moeite mee
Is altijd al zo geweest. Ik heb erg veel contacten tijdens mijn werk, dat vind ik ook erg leuk, maar privé ben ik toch best wel op mezelf...
) moet ik er altijd weer even van bijkomen
en morgen ga ik ook weer uit mijn comfortzone....weer naar Eerbeek om trailer en 2 koetsen op te halen, allemaal weer klaar ,opgeknapt, beurten gehad en....moet ik eigelijk gaan inspannen en mennen maar helaas is in mijn schouder waar infuuskastje gezeten heeft bindweefsel gekomen zodat ik kramp in mijn arm met bepaalde bewegingen van mijn schouder krijg,sun vond stijve spieren van mij niet erg,,,,die trok gewoon keihard terug
maar Jane snapt het niet en gaat dan hollen en als ik dan hooo-trek....gaan we nog harder! dus leren omdenken en niet trekken en schouder leren ontspannen,oftuwel : fysio met een elastiekje
ladies....