Echter had ik zelf geen merries voor hem en stond hij alleen maar mooi te zijn. Er kwam iemand naar mij toe met de vraag of hij niet te koop was voor haar 2 en 4 span. Nou dat zou een mooie toekomst zijn. Echter heeft hij dat nooit behaald en kreeg ik via via bericht dat hij bij een handelaar stond nu. Nu heb ik niks tegen de handel want zelf doe ik soms ook wat koop en verkoop, maar nadat hij kort achter elkaar een paar verschillende plekjes had gehad kwam hij bij de man van een vriendin terecht.
Daar heb ik hem toen maar terug gekocht met als gedachtte gang dat ik hem even de rust zou geven, terug naar de keuring en misschien mijn merrie dekken en dan opzoek naar een huisje.
Ondertussen was ik gestopt met de mini's en heb ik er nog maar 1tje die er al 10 jaar staat.
Nu staat mijn andere mini voor de sulky en dacht ik dat gaan we met Zozo ook doen en ben ik hem gaan beleren. 21 november zat ik er voor de eerste keer achter en wat was dat spannend gezien Zozo een hele sensibele en rillerige pony is. Helaas had ik mijn bak om laten ploegen en was die veel te zwaar voor hem om met kar en mij daardoor heen te gaan dus hebben we tussendoor nog een tijdje alleen gelongeerd en geoefend in de lange lijnen. Nu sinds vorige week kunnen we eindelijk weer in de bak rijden en kwam Nynke Leen (Nynkster op bokt) daar ook wat foto's van maken.
Zozo hoe dat hij bij mijn vriendin kwam. Niet mager, maar gewoon niet zoals hij hoort te zijn.

En de foto's van afgelopen weekend:

Bedankt voor het kijken