Meer uitleg over Appuyeren en andere onderwerpen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Maya

Meer uitleg over Appuyeren en andere onderwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 20:36

Bij sommige onderwerpen is de omschrijving nog al kort vind ik persoonlijk.
Neem nu bijvoorbeeld appuyeren : er word toch niet duidelijk omschreven wat het eigenlijk is en hoe het allemaal in zijn werk gaat, wat er allemaal aan voorafgaat, etc.

Zouden dat niet kunnen worden aangepast ?

JKiya

Re: Meer uitleg over Appuyeren en andere onderwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 20:39

Ik heb ook nog een vraag over de beschrijving van onder andere deze zijgangoefeningen: is het niet beter eerst te vermelden hoe de oefening gereden dient te worden en er uit hoort te zien én dan pas de hulpen hiervoor opsommen?

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 21:51

Ik heb hier enorm veel informatie van de KNHS, over hoe alle oefeningen en gangen enz. gereden moeten worden, ook appuyeren staat er erg duidelijk in. Als het nodig is, moeten jullie het maar zeggen.

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-08 13:20

Wat appuyeren is vind je onder 'appuyeren', hoe je het moet doen staat onder 'hoe appuyeren'.
Verder is het artikel 'hoe appuyeren' inderdaad nog erg kort, dus aanvulling is zeer welkom. Ja
Let er wel op dat dit altijd in je eigen woorden moet gebeuren. Knippen en plakken uit bijvoorbeeld KNHS-materiaal is niet toegestaan, maar het is natuurlijk wel een zeer goede bron om je aanvulling op te baseren. Lachen