Op verzoek ben ik door mijn fotoarchief gegaan, en kwam nog een ras tegen welke niet beschreven staat in Bokt-Wiki. Misschien dat iemand zich geroepen voelt om een artikel over te schrijven over de Pura Raza Menorquina?
Hier alvast een 2-tal hoofdfoto's, misschien is er een van bruikbaar.
(Die geeft wel het slechte voorbeeld qua hack, misschien beter eentje zoeken war de hack wel goed hangt of hij minder/niks omheeft. En een standfoto. Ik heb foto's in alle soorten en maten, dus roept U maar als er iets nodig is.
Ik wil het ook wel doen ...maar ik denk dat het beter is als Redrumfox het doet...aangezien die al wiki schrijfster is...
Dat maakt helemaal niet uit hoor, alle hulp is natuurlijk welkom en als je met meerdere mensen een artikel schrijft wordt het dus vanuit verschillende standpunten bekeken, wat ten goede komt van de kwaliteit. Ik heb al een flink begin gemaakt, zal het wel even naar je opsturen als je daar behoefte aan hebt. Wie weet kan je een bijdrage leveren. Ik moet nu weg, dus vandaag gaat niet meer lukken; morgen wel.
Eleandra: hetzelfde geldt voor jou. De foto's zijn niet heel geschikt als hoofd en standfoto; die moeten vanaf de zijkant genomen worden. Maar de laatste foto is sowieso heel geschikt voor in het deelonderwerp ''Foto's''. De 2e foto weet ik niet zeker.