Kleine wijziging bij pony

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Mo

Kleine wijziging bij pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 14:25

Een pony is een paard met een schofthoogte van minder dan 148,1 centimeter.
In vergelijking met paarden hebben pony's een robuustere lichaamsbouw en korte ledematen.
Het kleinste ponyras is de falabella .

Pony's worden ingedeeld in de categorieën aan de hand van hun schofthoogte.
In Nederland is echter nog een extra pony-categorie: de E-pony en daarom wordt in Nederland tot de 1,569 meter een paard nog als pony gezien.

klien

Re: Kleine wijziging bij pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 16:52

Volgens mij is de falabella een paardenras en geen pony.....

Het Falabella Paardje

Wanneer we het hebben over het Falabella paardje, dan bedoelen we een specifiek ras: ontstaan door nauwkeurige selectie. Het Falabella paardje leeft al meer dan honderdvijftig jaar op het Argentijnse platteland. Volgens het eeuwenoude gezegde is het paard het meest nobele dier waarover mensen ooit hebben geheerst. Het Falabella paardje – vriendelijk en intelligent - is dan ook één van de meest loyale dieren. Kinderen over de hele wereld dromen van het hebben van een Falabella paardje.

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:19

ooh...oke...maar de falabella is wel een stuk kleiner..daarom dacht ik dat..sorry dan!

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:19

het is mij altijd verteltd..daarom XD

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 17:26

als je iets wilt aanpassen, altijd goed natuurlijk, maar dan moet je de kritiek onderbouwen. Simpel even zoeken via google helpt je daar vast een heel eind in.

Je bent heel erg actief bezig heb ik gezien, maar misschien is het handiger om een ding tegelijk op te pakken en dat uit te diepen.

Je hebt hulp aangeboden gekregen van mij en Echwel, maar in beide gevallen laat je het verhaal uit eindelijk aan ons over. Snap dat je het druk hebt met school, maar nu begin je aan zoveel artikelen.......
Schrijven van een artikel is echt niet eenvoudig, maar als je het echt wilt, dan zal je er toch wat meer tijd in moeten steken.
Niet onderbouwde opmerkingen heeft niemand wat aan, hoe goed je het ook bedoeld.

En even offtopic voor een nitwit wat afkortingen betreft. Volgens mij is msntaal niet toegestaan, maar wat betekent toch steeds dat XD wat je overal achteraan plakt Verward

DX ken ik dan nog als Dikke kus, maar dat meldt je meestal aan je vrienden.

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 17:41

ooh dat is niks...sorry..
maar laat maar doen....ik ben samen met banjer bezig met dingen..zij helpt mij..en als ik vraag of ik aan iets nieuws mag beginnen..vindt zij dat ook goed...zijn biedt mij hulp..om op gang te komen Haha!...

Miss_Mo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 18:33

XD = Afbeelding