Aanvulling Coby van Baalen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

arno8

Aanvulling Coby van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 18:53

In de wiki van Coby van Baalen kon ik zo snel niks terugvinden over de foto's die zijn gemaakt en waarvoor ze nu voor het tuchtcollege van de KNHS moet komen. Omdat dit toch heel bijzonder is, kun je dit volgens mij niet onvermeld laten. Ik wil best een stukje daarover schrijven, heeft dat zin? Of mogen alleen positieve dingen in de wiki's staan?

De wiki's over mensen mogen van mij in het algemeen meer objectief. Vaak is het duidelijk dat het door een fan is geschreven en is het alsof je een sprookje leest over een lief prinsesje dat haar best doet om de top te bereiken. Vervolgens volgt een reeks zegevieringen.

Eline

Re: Aanvulling Coby van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:33

In het artikel over Power en Paint is al wel een stuk over de foto's opgenomen: http://www.bokt.nl/wiki/Power_and_Paint ... n_ridsport
In principe kan dat ook gewoon vermeld worden in het artikel over Coby van Baalen, of had jij een andere opzet in gedachten? De toevoeging dat de zaak voor het tuchtcollege van de KNHS gebracht wordt, lijkt mij nog nuttig.

Het is in ieder geval niet de bedoeling dat er alleen 'En ze leven nog lang en gelukkig' artikelen in de wiki komen te staan, bij een aantal van de artikelen over personen is ook een 'mist neutraliteit' tag toegevoegd, wat eigenlijk zoveel betekend als 'zouden wij graag neutraler geschreven zien'.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 23:36

Gewoon een toevoeging lijkt me genoeg, a la:

Coby van Baalen kwam in 2007 in opspraak nadat foto's werden genomen tijdens een longeersessie met Power and Paint. meer daarover is te lezen op... (link)....

Wel goed dat die 'mist neutraliteit' tags er zijn.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:03

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 16:55

Heel mooi gedaan! Het is ook niet veroordelend of goedpratend, maar gewoon zoals het ervoor staat.
Van mij kan er een slotje op.