Loodlijn en nageeflijkheid.. ?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Loodlijn en nageeflijkheid.. ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:06

Hardstikke lhandig zo´n Wiki, maar ik kan er helaas nog niet echt mee over weg.

Ik kan namelijk nergens een stuk vinden over de loodlijn, ik had gehoopt op wat voorbeeldplaatjes van een paard voor, achter en op de loodlijn. Ook via nageeflijkheid of over de rug vind ik geen weg door de wiki.

Is er iemand die hierover duidelijk een uitleg met voorbeeldplaatjes wil schrijven of iemand die me kan wijzen waar ik het wel vind als het er alwel is Bloos

Redrumfox

Re: Loodlijn en nageeflijkheid.. ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:08

De wiki is nog lang niet af, neem aan dat je dat ook wel beseft? Lachen Daardoor missen er nog heel veel dingen. Ik voel me niet de aangewezen persoon voor dit artikel, daarvoor heb ik er niet genoeg verstand van. Misschien dat een ander zich wel geroepen voelt? Knipoog

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 16:24

Dat had ik inderdaad ook alwel begrepen Knipoog

Alleen zie je dan meestal wel de zoekwoorden aanklikbaar staan, maar als je naar het artikel wil zie je daar dan staat dat het nog geschreven gaat wordne of iets dergelijks.

Ik bedoelde mijn post meer of ik misschien verkeerd kijk en anders als herinnering voor de wikiwerkers dat het waarschijnlijk ook wel goede punten zijn om mee te nemen in het nog ´to do´ lijstje Lachen

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:20