Ideetje ? mensen die ideeën hebben over hoe dit aan te pakken en uberhauBt of dit een goed idee is of niet?
Yellowfish schreef:Misschien een idee, hoewel het niet echt relevant is voor de wiki als ' encyclopedie ' maar het is wel echt bokt-geschiedenis.. memorabele bokkers? en dan doel ik vooral op bokkers als dorien en niet te vergeten pokémon.. ?
Flew schreef:Dat vind ik wel een goeie.

Edit; vergeet Iski niet.
Jessol schreef:Dat vind ik een goed idee
*als ik dit mag zeggen als non-schrijver.
Redrumfox schreef:Goed plan Yellow, het is inderdaad niet echt gepast in de wiki maar wel een mooi eerbetoon. Lijkt me praktisch als een bokker die diegene goed kent/kende de stukjes schrijft. Bijvoorbeeld Sonja over Dorien.

Yellowfish schreef:Edit: Ik zal eens gaan kijken wat nou de handigste manier is om dit aan te pakken, want tja, hoe bepaal je wat naast Dorien, Pikachu en Iski (ik ken het verhaal daarachter niet?) memorabele bokkers zijn

Banjer schreef:denk dat memorabele Bokkers een gevoelskwestie is Romana...

Zo vind ik jou bijvoorbeeld een "memorabele" Bokker.. je kracht, doorzettingsvermogen en optimisme waarmee je met je hele situatie omgaat...

Yellowfish schreef:Nouja, het moge duidelijk zijn dat ik mezelf niet snel in die lijst zal zetten omdat ik dat anders zie, maar wat is nou de handigste manier om te gaan bepalen welke bokkers in die lijst komen? is daar uberhaubt een manier voor te vinden?
ponyzotje schreef:Wel, neen... Maar iedereen kent Dorien omdat zij, bijvoorbeeld, op de hoofdpagina heeft gestaan. En Pokémon is ook een 'begrip' omdat die nog lang daarna aangehaald wordt... Maar ik ben het ermee eens dat het erg moeilijk is...
Yellowfish schreef:Misschien is het dan het verstandigste om de keuze over te laten aan de mods ?
ponyzotje schreef:tja, er zijn ook wel mods die hier nog niet lang zijn, of actievere leden, of... Maar het lijkt me ook wel het beste. Zij moeten heel veel lezen dus kennen ze ook wel veel mensen