Categorie: Natural Horsemanship?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Categorie: Natural Horsemanship?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 01:42

Ik mis in het overzicht van de verschillende categorien eigenlijk de Natural Horsemanship knop, en een categorie over verschillende trainingsmethodes...waar zou je anders LRD van Anky kunnen plaatsen, of een topic over Sacking Out?

Shadow0

Berichten: 43536
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Categorie: Natural Horsemanship?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 13:43

De categorie van Natural Horsemanship heb ik aangemaakt, http://www.bokt.nl/wiki/Categorie:Natural_horsemanship Deze kun je dus alvast gebruiken in de artikelen (bij een aantal heb ik het al toegevoegd.)

Nu moeten we alleen nog een plekje vinden in de hoofdcategorieen. Ik zal dit ook eens even met de andere wikimods opnemen, want je hebt een goed punt. Ivm vakantie is het mogelijk dat we dit niet op stel en sprong hebben toegevoegd. Maar omdat de wiki ook nog zoveel andere manieren kent van navigeren (zoeken en onderling linken) lijkt me dat geen heel groot probleem.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Categorie: Natural Horsemanship?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-07 21:57

Ik heb net een stukje over Frederico Caprilli op wikizaken neergezet, omdat ik echt niet wist in welke categorie ik dat moest plaatsen. Misschien kan er een categorie "beroemde leermeesters" gemaakt worden? Of "trainingsmethodes"? Afijn, ik laat het aan jullie over waar we dat het beste kunnen neerzetten.

Shadow0

Berichten: 43536
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Categorie: Natural Horsemanship?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-07 22:06

In elk geval heb ik een categorie 'Persoon' aangemaakt. Die zal tzt nog wel uitgesplitst worden. Daar huizen nu alleen nog Monty Roberts en Edward Gal, dus die willen vast wel wat gezelschap Knipoog

Caprilli kan ook toegevoegd worden aan springen. Maar als je het echt niet weet is het niet zo'n ramp om nog geen categorie toe te voegen, dat komt uiteindelijk vanzelf, het valt altijd weer aan te passen Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Categorie: Natural Horsemanship?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-07 10:05

Dan gaat Caprilli naar de categorie persoon, en het stukje over de Caprilli proef naar wedstrijden.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Categorie: Natural Horsemanship?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 13:07