lot189 schreef:ja zeker staat dat er wel in naar mijn mening.
ik citeer even:
- De hele procedure duurt niet langer dan een vijf tot tien minuten.
wel, good luck maar een goed uitgevoerde Join-up duurt niet langer dan 4 - 5 minuten.
- Na verloop van een paar rondjes wordt er van hand veranderd, de persoon snijdt het paard de pas af en laat het paard, weer door agressieve en hoekige bewegingen de andere kant opgaan. Op een gegeven moment gaat het paard doorkrijgen dat hij toch niet bij de persoon in het midden vandaan kan, en krijg je de eerste tekenen van onderdanigheid. Een oortje op de persoon in het midden gericht, het hoofd gaat zakken, het paard gaat likken en kauwen. Op dat moment stopt de persoon in het midden met opjagen, draait zich half van het paard af, blik op de grond gericht, met een beetje een bolle rug. Het paard gaat met zijn hoofd naar de persoon in het midden staan, en zoekt toenadering, komt op de persoon in het midden af en gaat met het neusje bij de schouder van de persoon staan.
Als je over de Join up wilt mee praten dan weet je dat je het paard 2 keer van hand moet veranderen. in het wiki stuk staat dat er maar 1 keer van hand wordt veranderd als ik dit goed heb gelezen.
dit 2 keer van hand veranderen is omdat je aan het begin van je join up je paard laat kiezen welke kant hij op wilt en het paard hier eigenlijk altijd zijn makkelijke kant kiest, en als jij dan voor de 2e keer van hand ben veranderd na je Join-up zit je weer op die 'makkelijke hand voor het paard' waarop je bent begonnen en dan laat je je paard stappen en ga je communiceren met je paard. dit staat als ik het goed heb gelezen verkeerd in het wiki stuk.
-en gaat met de volle breedte naar het paard staan.
je gaat niet net zoals bij prototypelongeren met 1 lijn letterlijk in het mide stil staan bij je Join up.
Je positie is van optimaal belang voor de effectiviteit van je Join up.
Je gaat zelf op een klein rondje mee lopen.
ik ben alleen van mening ( en dat zijn vele heeeele vele bokkers met mij) dat aangezien je dingen niet uit een boek kunt leren om in de praktijk helemaal goed uittevoeren , het enorm zonde is als dan ook nog op de eerste de beste google zoektocht over de Join up een pagina naar boven schiet met dingen die gewoon niet helemaal kloppen...
Is het niet voor iedereen leuker en ook voor de mensen die wel voor de Join up zijn leuker, als dit stuk kloppend wordt gemaakt?
dat is echter wel mijn mening hier over, en ik ben natuurlijk gewoon vrij om die op bokt te geven.
Oke, hier kaart je de onwaarheden aan. Of het waar is of niet laat ik in het midden, want ik heb er geen verstand van
.
Zoals hierboven aangegeven, is de wiki 'open'. Iedereen kan wijzigen aanbrengen, dus jij ook
.
Maar waar in dit artikel zie je een negatieve mening? Ik vind het namelijk neutraal omschreven.