De maten van een Charles Owen cap.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaurasDjuul

De maten van een Charles Owen cap.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-11 17:47

Hoooi,

ik wil aan een tijdje een Charles Owen cap aanschaffen maar hoe zit het met de maten.
Ik heb maat 56 en velen zeggen dat een Charles Owen cap 1 tot 2 maten kleiner valt dan een
Harry's Horses cap.

en hoe zit dat met een Gatehouse Hickstead cap?

Alvast bedankt.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 17:48

Je kan beter zeggen dat de Harry's Horse cappen veel kleiner vallen dan 'normaal'.
Ik heb nu van Charles Owen cap maat 57, en van Harry's Horse had ik 59 nodig. :=
Het beste is om ze gewoon te passen, elke cap valt net iets anders.

Je hebt nu een Harry's Horse cap? Dan weet ik bijna wel zeker dat je een kleinere maat nodig hebt van CO.

Dribbel

Re: De maten van een Charles Owen cap.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 21:04

Het is altijd een beetje puzzelen met maten. Ik pas vaak gewoon in de winkel en kijk dan welke het beste zit. Zo op de gok kopen vind ik persoonlijk niks.

Verder staat je topic hier verkeerd. Dit topic heeft niets met de Wiki te maken. Wikizaken is alleen bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki. Voor een nieuw lid is het handig om de bokt:help en de bokt:regels op de bokt Wiki eens door te lezen. Hierin staat hoe bokt werkt.

Ik zal temmen. Dat betekend dat ik een moderator een tip ga geven. Deze zal het topic verplaatsen of sluiten.

Anoniem

Re: De maten van een Charles Owen cap.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 17:44

Dit topic hoort eigenlijk op Eenmaal Andermaal, echter omdat er nog niet genoeg berichten zijn om op EA te mogen posten zet ik hier een slotje. Hier kun je lezen over het "hoe en wat" op Bokt.

http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help