Ik zou graag een aanpassing/aanvulling willen maken in het flexchair wiki. Sinds juni ben ik naast Ada Wouters en anderen ook bezig met ruitertrainingen op de flexchair. Onderin het artikel staan nog 4 fysiotherapeuten, het zijn er dus ondertussen 5.
Ik heb betere foto`s gevonden. Zou ze graag hier neer willen zetten maar eigelijk geen idee meer hoe ik ze hier moet uploaden Misschien heb je een email adres voor mij waar ik ze als bijlage naar je toe kan sturen? Kan via PB.
@ Tango40: Je schrijft dat je betere foto's gevonden hebt. Het is wel van belang dat de foto's zelf gemaakt zijn in verband met het copyright. Als je de foto's niet zelf gevonden hebt dan hebben we toestemming nodig van de fotograaf om de foto's te mogen gebruiken.
Marieke zal zelf nog wel reageren over het mailadres.
Marieke_K
Geplaatst: 19-07-11 07:54
En hier het e-mail adres waar de foto's naar toe kunnen: marieke_k@bokt.nl
In linkje kun je nog de exacte eisen aan foto's terug lezen.
Tango40
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-11 09:24
@ Aurora3: De foto`s heb ik zelf gemaakt, er rust dus geen copyright op....behalve nu die van mij.
@ Marieke_k: Ik heb ze naar je mail gestuurd, volgens mij qua groote voldoet hij aan de eisen.
Ik heb de foto's ontvangen, maar het beeld is helaas niet duidelijk genoeg om ze in de Wiki te plaatsen. Voor de Wiki is een foto van de flexchair zelf bijvoorbeeld een mooie aanvulling. Daarnaast hebben we liever foto's zonder reclame voor 1 bepaald persoon
@Marieke_k: ik had inderdaad alleen maar deze foto`s voor de website. Als je een idee hebt wat voor foto je wilt kan ik wel 1 voor je maken. Laat het maar weten.