Aangezien de lijst met afstammingen lang niet compleet is, en ik hier heeeel oude hengstenboeken heb liggen waar alles in staat en de hengsten van de afgelopen jaren uit mn hoofd ken ben ik deze aan het aanvullen.
Echter heb ik een mooi pennetje onder mijn naam, maar ik kan niets bewerken.
Alles wat niet tussen haakjes staat is "nieuw"
Ahoy Alchimist Allegro Rentmeester x Kroonprins Alpinist Cambridge Cole pref x Gloriant pref Aquarel (Unieko x Koblenz) Aron HBC (Ganges x Plains Superstition) Artiflex (Patijn x Fabricus preferent) Atleet (Patijn x Waterman preferent) Avontuur (Uromast x John’s Firstling)
B Baanbreker HBC (Vaandrager HBC x Nando) Bakboord HBC (Larix keur x Harald) Balmoral Renovo pref x Hoogheid pref Bariton Marconi keur x Hoogheid pref Batello Tourist x navigator Batoni Ornaat x Marconi keur Bayard Tamboerijn x Cambrige Cole pref Bravour Unicum x Nova Zembla
C Cansjo Unitas x Indiaan pref Cinovo keur (Renovo preferent x Prins Oregon)
D Dobas proloog pref x geoloog Donau wouter keur x monarch Droomwals waterman pref x graaf oregon
E Edelman wouter keur x monarch Exponent wouter keur x renovo pref
F Fabricius renovo pref x prolog pref Factor Vulkaan x Marconi keur Farao wouter keur x monarch pref Fernando wouter keur x renovo pref Fortissimo allegro x pygmalion
G Ganges (Renovo preferent x Indiaan preferent) Gaston Gelviro Renovo pref x iregon Gibraltar wilhelmus x indiaan pref Goya Wilhelmus x unitas Graaf Wouter wouter keur x renovo pref Grenadier Renovo pref x Triomfantor
Alvast heel erg bedankt voor alle moeite voor het aanvullen. Ik voeg het nog heel even niet toe op de Wiki omdat ik hoop dat je binnenkort wel gewoon zelf kan bewerken weer. Daar wordt aan gewerkt.
Volgens mij zijn die jij opschrijft, ook niet echt recent meer. Het gaat om een lijst met alle tp hengsten die we gekent hebben...dus daar horen ze allemaal op, ongeacht wat er mee gebeurd is..
Dat bedoel ik. Die staan niet meer ter beschikking voor de tuigpaardenfokkerij.
Ahoy is nu een Gelderse hengst.
NatasjavE
Geplaatst: 19-09-10 12:13
Asjemenou_ schreef:
Volgens mij zijn die jij opschrijft, ook niet echt recent meer. Het gaat om een lijst met alle tp hengsten die we gekent hebben...dus daar horen ze allemaal op, ongeacht wat er mee gebeurd is..
Alle informatie die in dit topic gegeven wordt is inmiddels verwerkt in de Bokt Wiki. Asjemenou_ nogmaals bedankt voor de informatie. Vind je het misschien ook leuk om artikelen te schrijven over enkele bekende hengsten?? Daar is namelijk nog heel veel werk in te doen.
Anoniem
Geplaatst: 20-09-10 09:49
Ik ga aan de slag met nieuwe artikelen ook over bv Taunita waar wel een verwijzing naar is, maar geen artikel.