Valt mij op dat het stukje op de wiki over Marc nogal weinig info bevat, daarnaast kloppen de paarden volgens mij ook niet helemaal, Utopie rijd hij al heel lang niet meer. En qua persoonlijke info kan er ook wel iets meer vermeld worden toch? Je maakt mij niet wijs dat er niemand weet hoe oud hij is, waar hij woont, wie zijn vriendinnetje is enz.
Is dat zo moeilijk te achterhalen dan? Ik heb stage gelopen bij hem
Marc en Julia wonen samen in Staphorst, de stallen zijn in Rouveen, Marc is geboren op 9 januari 1971. Ik mag zelf niet in de wiki schrijven dus dan houd het een beetje op he?
Beetje kort door de bocht anneliesdj Als je artikels over Mark Houtzager en Julia Kaiser schrijft, worden deze op de Wiki geplaatst met vermelding van je naam. Je kan het artikel van de Wiki kopieren, aanvullen en hier plaatsen waarna wij het weer op de Wiki plaatsen.
We zoeken zelfs Wiki-schrijvers dus je zou zomaar schijver kunnen worden Wel stellen we wat eisen aan de kwaliteit van de artikels, goede zinsbouw, geen spelfouten, etc...
Verplichtingen zijn er niet het is vrijwillig en je mag zoveel schrijven als je wil
Wel liefst artikels met vloeidende zinnen, weinig spellingsfouten en inhoudelijk correct dus er gaat idd wel wat tijd inzitten. Vooral het zoeken van meerdere bronnen en die langs elkaar leggen ter controle kost veel tijd maar is wel belangrijk. De info op de Wiki moet zo juist mogelijk zijn.
Doe maar eens een poging en dan helpen we je wel verder. Hier vind je wat info maar laat je er niet door afschrikken, dit is voor de gevorderde schrijvers Stap voor stap kom je er dan wel achter