Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marlies1 schreef:Ik zal degene die de foto's geplaatst heeft even op je berichtje wijzen.
Evelienepien schreef:Is er nog interesse in Sabino kleur? Onze zwarte Gelder heeft nl. (volgens mij) 7 van de 9 kenmerken daarvan. Weet niet precies wat een inktvlek is (dus als iemand dat aan mij wil uitleggen?) maar misschien heeft hij dat ook wel!
(er staan foto's van hem in mijn profiel dus daar kan al gespiekt worden)
Sies schreef:@Marlies1
Mijn paard staat nu als NA bij witter dan wit maar ik ben heel blij dat dat vieze paard niet mijn paard is zeker gezien zijn voorbeenstand.
Zou je die omschrijvingen iets anders kunnen zetten, zodat het duidelijk is dat dit niet de zelfde paarden zijn.
http://www.bokt.nl/wiki/Hoe_wit_paard_wit_krijgen
Eline schreef:Sies schreef:@Marlies1
Mijn paard staat nu als NA bij witter dan wit maar ik ben heel blij dat dat vieze paard niet mijn paard is zeker gezien zijn voorbeenstand.
Zou je die omschrijvingen iets anders kunnen zetten, zodat het duidelijk is dat dit niet de zelfde paarden zijn.
http://www.bokt.nl/wiki/Hoe_wit_paard_wit_krijgen
Tuurlijk, sorry niet aan gedacht toen ik de foto's plaatste, kan me er zeker wel wat bij voorstellen. Heb je zelf ideeën voor een andere omschrijving waardoor het duidelijk wordt dat het niet hetzelfde paard is? Vind het wel leuk om er een soort van voor/na bij te houden, maar kom even niet op een tekst waaruit blijkt dat het om 2 paarden gaat.
Shadow0 schreef:Evelienepien: als je enkele mooie foto's hebt zijn ze zeker welkom. Op dit moment zijn er nog niet zoveel duidelijke foto's van het patroon, en een zwarte met sabinokenmerken hebben we nog niet.
RianneH schreef:Ik vroeg me af hoe het staat met het artikel over ezels. Daarnaast heb ik daar ook nog genoeg foto's van, mocht er belangstelling voor zijn
Fiffill schreef:RianneH schreef:Ik vroeg me af hoe het staat met het artikel over ezels. Daarnaast heb ik daar ook nog genoeg foto's van, mocht er belangstelling voor zijn
Wat voor foto's heb je van ezels? Ik ben nog steeds druk aan het schrijven.
Ik heb zelf genoeg foto's van ezels (logisch, met drie langoren in huis). Ik zoek nog wel foto's van wilde ezels
Edit: ik zie in je profiel een grijze ezel staan. Daar heb ik zelf geen foto's van (heb 2 zwarte en 1 bonte ezel). Dus als je daar mooie foto's van hebt, die zijn welkom
Ook van bepaalde ezelrassen kunnen er nog foto's bij